Top 6 alimente contra kilogramelor în plus

1 2 jpg jpeg

Top 6 alimente contra kilogramelor în plus: dovlecelul

Cu doar 17 calorii la 100 g, dovlecelul ajută la slăbit prin împiedicarea stocării grăsimilor şi prin eliminarea toxinelor. Pentru că sunt bogate în fibre solubile (1,1 g la 100 g de dovlecel), dovlecelul te ajută şi să îţi menţii abdomenul plat. În plus, are un conţinut redus de sare.

Top 6 alimente contra kilogramelor în plus: lactatele

Sunt sursă importantă de calciu, un element important nu numai pentru oase, ci şi în procesul de slăbire. Consumul de alimente bogate în calciu, cum sunt laptele, brânza şi iaurtul natural scade senzaţia de foame şi reduce pofta pentru produsele grase. Un aport zilnic de 1.200 mg de calciu, pe o perioadă de 3 luni, te poate ajuta să pierzi până la 6 kilograme.

Top 6 alimente contra kilogramelor în plus: pepenele

Acest fruct cu doar 48 calorii la 100 g este bogat în minerale (fosfor, calciu, fier, zinc), are acţiune laxativă, stimulează tranzitul intestinal şi împiedică stocarea grăsimilor. Cu un conţinut de 90% apă, pepenele este un aliat de nădejde în orice cură de slăbire.

Top 6 alimente contra kilogramelor în plus: ardeiul gras

Cu doar 20 de calorii la 100 g, ardeiul gras trebuie consumat cât mai des de către cei care vor să slăbească. Vitamina C din conţinutul acesteia ajută la limitarea procesului de stocare a grăsimilor, intervenind în sinteza carnitinei, substanţă implicată în metabolismul lipidelor şi în arderea acestora.

Top 6 alimente contra kilogramelor în plus: merele

Fruct ideal pentru slăbit, mărul este potrivit atunci când simţi nevoia unei gustări. Acest lucru este pus pe seama unui compus din coaja mărului, pectina, care împiedică stocarea grăsimilor. Sărac în calorii, mărul induce senzaţia de saţietate, graţie fibrelor conţinute.

Top 6 alimente contra kilogramelor în plus: carnea albă

Bogată în proteine şi în oligoelemente, carnea albă reprezintă un adevărat aliat al siluetei. Proteinele ajută la formarea de enzime digestive care induc senzaţia de saţietate. Carnea de pui conţine puţine calorii, cu condiţia să o consumi fără pieliţă.