Slăbeşte sănătos cu supă de pui

1 2 jpg jpeg

Vrei să ţii o cură de slăbire simplă, sănătoasă şi eficientă? Încearc-o pe cea cu supă de pui şi te vei bucura de rezultate excepţionale.

Dieta cu supă de pui te ajută să scapi de trei până la cinci kilograme într-o săptămână. Singurul element de diversitate din acest regim este micul dejun, în rest, numai supă de pui de fiecare dată când îţi este foame.

Reţeta pentru supa de pui

Ingrediente:

- un pui tăiat în 8-10 bucăţi

- 2 linguri de ulei de măsline

- 3 păstârnaci

- 2 ţeline

- 2 morcovi

- o ceapă tăiată mărunt

- 3 căţei de usturoi

- o legatură de pătrunjel

- sare şi piper

- zeamă de lămâie, după gust

Mod de preparare:

Dezosează puiul, taie-l în bucăţi şi pune-l la fiert, la foc mic. După ce a fiert, lasă zeama la răcit şi curăţă grăsimea care s-a ridicat deasupra, apoi pune puiul din nou la fiert. Adaugă ceapa, usturoiul, morcovul, ţelina şi păstârnacul şi lasă la fiert încă 8-10 minute. La final adaugă pătrunjelul. Se sărează, se piperează şi se adaugă zeama de lămâie.

Nu uita de cei doi litri de lichide pe zi (ceai de orice fel, apă plată cu sau fără lămâie).

Cum să ţii cura de slăbire

Ziua 1

Mic dejun: o cutie de iaurt dietetic (degresat), cu o jumătate de cană de fructe tăiate în bucăţele (mere, banane, portocale) şi germeni de grâu.

Restul zilei: ori de câte ori îţi este foame, supă de pui.

Ziua 2

Mic dejun: un bol mic cu brânză de vaci, cu o jumătate de linguriţă de miere şi praf de scorţişoară; 2 felii de pâine de secară prăjită; 3 smochine.

Restul zilei: supă de pui.

Ziua 3

Mic dejun: un bol mediu cu cereale integrale, cu o jumătate de cană de lapte cu 0,1% sau 1,8% grăsime; un măr sau o banană.

Ziua 4

Mic dejun: o felie de pâine de secară prăjită; 30 g de caşcaval degresat; un pahar cu suc de portocale.

Restul zilei: supă de pui.

Ziua 5

Mic dejun: un bol cu cereale, cu o jumătate de cană de lapte cu 0,1% sau 1,8% grăsime.

Ziua 6 şi 7

Mic dejun: oricare meniu, din cele 5, la alegere.

Restul zilei: supă de pui.