Slăbeşte cu dieta de 3 zile

1 2 jpg jpeg

Se presupune că unele ingrediente ar mări metabolismul şi ar ajuta la arderea mai rapidă a grăsimilor decât în mod normal. Dieta durează 3 zile şi, aşa cum spun specialiştii, ar trebui repetată numai după o pauză de patru-cinci zile.

Cantităţile prescrise în dieta de trei zile trebuie respectate întocmai, altfel rezultatele nu vor fi cele dorite. Chiar şi în momentul în care organismul nu cere mâncare şi senzaţia de foame nu apare, porţiile trebuie consumate în cantităţile recomandate de către nutriţionişti.

Este de preferat să beţi 4 pahare de apă pe zi, sau băuturi fără calorii. În urma acestei diete se slăbeşte până la 4-5 kilograme, rezultatele fiind vizibile numai după ce regimul a fost terminat. Punctul forte al acestui regim este numărul foarte mic de calorii.

Din cauza aportului mic de carbohidraţi din dietă, este foarte posibil ca persoana care ţine dieta să piardă surplusul de apă, ceea ce este sănătos şi necesar. Specialiştii avertizează că în momentul în care subiectul revine la obiceiurile culinare, acest surplus de apă din organism va reveni.

Ziua 1

Micul dejun:

o ceaşcă de cafea (fără zahăr) sau de ceai, jumătate de grapefruit sau suc de grapefruit şi o felie de pâine prăjită cu puţin unt (eventual unt de arahide). Prânz:

o conservă de ton (50 g), o felie de pâine prăjită şi o cafea neagră

100 g de pui sau carne slabă, 50 g de fasole verde, 50 g morcovi, un măr si o cupă de îngheţată de vanilie.

Ziua 2

o ceaşcă de cafea sau de ceai (fără zahăr), un ou, o banană şi o felie de pâine prăjită.

o conservă de ton (50 g) sau o porţie de brânză, şi biscuiţi săraţi

carne de vită, broccoli sau varză, 50 g morcovi, o banană si o cupă de îngheţată de vanilie.

Ziua 3

Micul dejun:

o ceaşcă de cafea sau de ceai (fără zahăr), biscuiţi săraţi, brânză şi un măr

o ceaşcă de cafea sau de ceai (fără zahăr), un ou fiert şi o felie de pâine prăjită

o conservă de ton (50 g), salată de morcovi şi conopidă, o felie de pepene verde, o cupă de îngheţată de vanilie.