Slăbeşte 3 kg în 5 zile cu dieta cu struguri!

1 2 jpg jpeg

Mai mult decât atât, dieta cu struguri ajută la creşterea imunităţii organismului şi a performanţei intelectuale. Bogaţi în minerale (calciu, fier, mangan, zinc şi cupru), vitamine (A, B1, B2, acid folic, C, E şi K) şi fibre, strugurii potolesc pofta de dulce şi prelungesc senzaţia de saţietate.

Deoarece 100 g de struguri conţin doar 69 de calorii, fructele sunt potrivite în curele de slăbire, deoarece măresc diureza şi ajută la eliminarea toxinelor în exces. De asemenea, resveratrolul, antioxidantul care se găseşte în struguri, împiedică dezvoltarea anumitor tipuri de cancer şi ţine la distanţă bolile de inimă.

Mic dejun: 100 g brânză de vaci degresată cu 2 felii de pâine neagră.

Gustare: 200 g struguri.

Prânz: 250 g piept de pui la grătar cu 1 felie de pâine integrală.

Gustare: cocktail din struguri. Mod de preparare: amestecă 200 ml de suc de morcovi, 125 de ml de suc proaspăt de struguri, 30 de ml de suc de ţelină şi zeama de la o lămâie.

Cină: 250 g supă cremă de spanac.

Mic dejun: 3 linguri musli, 1 iaurt degresat.

Gustare: 100 g struguri.

Prânz: 200 ml supă de roşii, 1 felie pâine de secară, 100 g struguri.

Gustare: salata de struguri cu banană.

Cină: 200 g salată de legume cu 30 g piept de pui la grătar.

Află cum se ţine dieta cu struguri pe clickpentrufemei.ro