Slăbeşte 2,5 kg săptămânal. Ai voie budincă!

1 2 jpg jpeg

ZIUA 4

Mic-dejun: un ou fiert; o felie de pâine graham (prăjită). Prânz: 100g de salată de ton; o portocală. Gustare: o cană cu iaurt cu fructe. Cină: 100g de carne de curcan; 1/2 cană de sos de merişor; o cană de varză de Bruxelles înăbuşită; un cartof mic, înăbuşit. Înainte de culcare: un măr feliat; 2 linguri de unt de arahide.

ZIUA 5

o cană cu fulgi de ovăz; un pumn de stafide; lapte bătut.

: 200g de carne (de vită sau de curcan), fiartă; 1/2 chiflă, prăjită; o roşie şi salată verde.

: o pară; 50g de brânză elveţiană.

100g de somon fiert cu lămâie; 1/2 cană de orez şi mazăre; 8 fire de asparagus.

: 1 cană cu iaurt.

ZIUA 6

omletă din 2 ouă cu arpagic tocat şi o felie de brânză; o brioşă.

o cană cu supă de linte; morcovi şi ţelină.

două căni cu bucăţi de pepene.

200g de cotlet de porc; 1/2 cană cu sos de mere; o cană de bucăţi de dovlecel înăbuşit.

o cană cu lapte cald; o lingură de miere.

ZIUA 7

un pumn de stafide; lapte bătut.

salată verde cu 2 căni de legume.

o banană; 2 linguri de unt de arahide.

150g de file de peşte la grătar; 2 morcovi înăbuşiţi cu o lingură de unt; salată de crudităţi.

o cană cu budincă de vanilie; un ciorchine de struguri.