Seminţele de chia, secretul abdomenului perfect

1 2 jpg jpeg

Oricine îşi doreşte o siluetă de invidiat trebuie să aibă grijă în primul rând la ce pune în farfurie. Cea mai mare greşeală pe care o poţi face este să te înfometezi.

Extremele nu sunt indicate în nicio situaţie şi cu atât mai mult atunci când vine vorba despre sănătatea ta.

Este suficient un singur obicei să adopţi în alimentaţia ta şi vei observa cum foarte multe probleme parcă se vor evapora ca prin magie. Şi aici ne referim, bineînţeles, la seminţele de chia.

Află ce schimbări majore produc în organism seminţele de chia AICI

Susţin buna digestie

Datorită cantităţii mari de nutrimenţi, seminţele de chia îţi oferă o serie de beneficii extrem de sănătoase, acestea se vor resimţi cu precădere asupra digestiei care va cunoaşte o îmbunătăţire considerabilă.

Sunt un aliat ideal pentru a combate problema surplusului de kilograme, tocmai pentru că au o cantitate foarte mare de fibre.

Cu cât ai un aport mai mare de fibre cu atât mai sănătos vei fi, deoarece acestea îmbunătăţesc digestia şi accelerează metabolismul, astfel că zonele afectate de apariţia ţesutului adipos nu va mai fi o problemă pentru tine.

Oferă rapid senzaţia de saţietate, au o cantitate semnificativă de acizi graşi de tipul Omega-3 şi te eliberează de stres, anxietate.

Remediu anticelulitic

Există câteva alimente care vă ajută în combaterea celulitei\n jpeg

Te deranjează aspectul de coajă de portocală mai ales la nivelul coapselor? Atunci consumă dimineaţa la micul dejun seminţe de chia.

Un simplu iaurt cu o linguriţă de chia îţi va fi mai mult decât de ajuns până la ora prânzului.

Reprezintă o modalitate sănătoasă de a te feri de valorile crescute ale colesterolului rău, de diabet şi chiar de probleme cardiovasculare.

Sursă bună de antioxidanţi

Antioxidanţii din seminţele de chia îţi vor fi de folos şi te vor apăra de îmbătrânirea prematură şi dezvoltarea celulelor canceroase. În plus, doar două linguri de seminţe de chia conţin 18% din necesarul zilnic de calciu, 35% din cel de fosfor, 24% din cel de magneziu şi 50% din cel de mangan. Aceste minerale te ajută să îţi ţii sub control greutatea şi ajuta metabolismul.