Sculpteaz─â-┼úi silueta ├«n 4 pa┼či

1 2 jpg jpeg

├Änainte de toate, trebuie s─â con┼čtientiz─âm efectele dezastruoase pe care le creaz─â greutatea ├«n exces: kilogramele ├«n plus atrag cu sine cre┼čterea nivelului de colesterol ÔÇ×r─âuÔÇť din s├ónge ┼či a glicemiei.

Acestea afecteaz─â ├«n mod inevitabil silueta, ├«ns─â mai mult dec├ót at├ót, s─ân─âtatea organismului ┼či func┼úionarea optim─â a ficatului ┼či a sistemului cardiovascular.

Doctorul Tania Bejan ne-a explicat cum ne putem redob├óndi vitalitatea ┼či readucerea organismului la echilibrul ┼či armonia dorit─â.

Renun┼ú─â la lift ┼či mergi pe jos

Sportul este prima m─âsur─â sigur─â pe care trebuie s─â o iei dac─â vrei cu adev─ârat s─â sl─âbe┼čti.

F─â jogging, genuflexiuni, renun┼ú─â la lift ┼či folose┼čte mai mult sc─ârile.

2 jpg jpeg

Plimbările în parc aduc beneficii variate la nivelul întregului corp.

Practicat constant, sportul ajut─â pl─âm├ónii ┼či inima s─â func┼úioneze la parametri optimi, scade nivelul de colesterol din organism ┼či constituie un remediu eficient ├«mpotriva st─ârilor de anxietate sau depresie.

Aceasta se datoreaz─â stimul─ârii secre┼úiilor de serotonin─â ┼či dopamin─â (hormoni ai st─ârii de bine), care are loc ca urmare a activit─â┼úii fizice regulate.

Consum─â fibre alimentare

Se g─âsesc ├«n special ├«n componen┼úa cerealelor integrale sau a anumitor fructe ┼či legume: mere, citrice, fasole, maz─âre ┼či morcovi.

Dietele bogate ├«n fibre ajut─â la men┼úinerea senza┼úiei de sa┼úietate, regleaz─â tranzitul intestinal, scade nivelul de colesterol ÔÇ×r─âuÔÇť LDL ┼či, ├«n plus, reduce tensiunea arteriala ce poate fi afectat─â de acumularea de kilograme suplimentare.

1 2 jpg jpeg

ÔÇ×O sc─âdere ponderal─â de 0,5 - 10 kilograme la pacientul obez este ├«nso┼úit─â de o sc─âdere cu 10 mmHg a componentei sistolice a tensiunii arteriale ┼či cu 20 mmHg a componentei diastoliceÔÇť, explic─â specialistul.

Mai po┼úi citi pe aceea┼či tem─â:

Arde kilogramele în 30 de minute

Slăbiţi 6 kilograme cu lactate

Kilogramele ├«n plus ├«┼úi ÔÇ×fur─âÔÇť vitamina D

├Änlocuie┼čte zah─ârul cu mierea

Principalul vinovat pentru obezitate este zahărul. Fiecare gram de zahăr consumat este metabolizat în două grame de grăsime corporală.

Se recomand─â ├«nlocuirea zah─ârului cu mierea sau cu stevia rebaudian─â. Acestea asigur─â reducerea nivelului glicemic, simultan reduc riscul apari┼úiei diabetului de tip II, stimuleaz─â secre┼úia biliar─â pentru o digestie bun─â a gr─âsimilor ┼či scade apetitul culinar.

1 2 jpg jpeg

PONT: ┼×tia┼úi c─â mierea ├«n combina┼úie cu l─âm├óia, intensific─â arderile? Un truc u┼čor de pus ├«n practic─â ┼či ├«n acela┼či timp foarte eficient este s─â ├«ncepi fiecare zi consum├ónd sucul de la o l─âm├óie ├«ndulcit cu una-dou─â linguri┼úe de miere ┼či apoi un pahar cu ap─â c─âldu┼ú─â.

Acest amestec s─ân─âtos cre┼čte rata arderilor ├«n organism ┼či ajut─â la detoxifiere. Efectele se vor vedea dup─â c├óteva s─âpt─âm├óni, at├ót pe c├óntar, c├ót ┼či ├«n aspectul pielii din zonele afectate de celulit─â. Ideal ar fi s─â facem un obicei din aceast─â practic─â, indiferent c─â vrem s─â sl─âbim sau doar s─â ne men┼úinem silueta.

Bea până la 3 litri de apă

Hidratarea corespunz─âtoare este esen┼úial─â c├ónd vrem s─â sl─âbim. Lipsa unui consum adecvat de lichide, ├«n special ├«n perioada ├«n care alimenta┼úia este foarte bogat─â ├«n gr─âsimi ┼či zaharuri, poate cauza blocaje intestinale ┼či probleme digestive.

1 2 jpg jpeg

Asigurarea unei cantit─â┼úi optime de lichide, ajut─â la stabilizarea nivelului glicemic, gr─âbe┼čte eliminarea toxinelor din organism, ├«mbun─ât─â┼úe┼čte func┼úionarea ficatului ┼či a sistemului cardiac ┼či men┼úine senza┼úia de sa┼úietate un timp ├«ndelungat.