Mănânci şi slăbeşti cu regimul disociat

1 2 jpg jpeg

Regimul disociat clasic:

Marţi: Legume. Orice fel de legume, sote, fierte, pe grătar sau sub formă de salată. Poţi adăuga condimente, suc de lămâie, dar fără ulei.

Miercuri: Peşte. Fiert, fript, cu condimente. De preferat este să alegi peştele de apă dulce, deoarece este mai sărac în calorii.

Vineri: Ouă. Poţi consuma practic ouă în orice cantitate dar, din punct de vedere medical, nu este indicat să mănânci mai mult de două ouă pe zi. Dacă ţi se pare foarte dificil, poţi înlocui această zi cu una din cele precedente.

Sâmbătă: Fructe. Fructe la discreţie, în orice cantitate doreşti. Poţi mânca inclusiv fructe dulci, care în alte regimuri de slăbire sunt interzise (banane, pere, struguri).

Duminică: Ai liber la combinaţii între alimentele cuprinse în celelalte zile ale săptămânii.

Ambele regimuri se ţin în general pe parcursul unei săptămâni sau maximum două. După o perioadă de pauză, poţi reveni pentru o nouă perioadă de regim, până când ajungi la greutatea dorită.

Acest regim se poate ţine timp de câteva luni. Chiar dacă scăderea în greutate este mai lentă, este mai sigură, iar riscul de a pune înapoi kilogramele pierdute după întreruperea regimului este mult mai scăzut.