Jos burta!

1 2 jpg jpeg

Nu trebuie să vă înfometaţi, pentru că există câteva alimente care topesc la propriu grăsimile.

Papaya

Are cel mai scăzut conţinut de calorii dintre toate fructele (13 calorii la 100 g) şi este foarte bogată în vitamina C. 120 g papaya vă asigură cantitatea zilnică de vitamina C recomandată. De asemenea, aceste fructe sunt foarte sărace în carbohidraţi şi tocmai de aceea constituie gustarea perfectă.

Carne de miel

Carnea de miel este foarte bogată în L-carnitină, o substanţă care topeşte grăsimea din celule. Cine mănâncă miel consumă calorii şi stimulează arderea grăsimilor.

Chili

Asemenea tuturor condimentelor iuţi, chili încălzeşte corpul şi ajută din plin la arderea grăsimilor. Nu ezitaţi, aşadar, să condimentaţi mâncarea cu chili şi veţi scăpa şi de kilogramele în plus.

File de vită

Carnea conţine multe proteine şi puţine grăsimi. Conţinutul ridicat de zinc stimulează producţia de insulină, care protejează împotriva atacurilor de foame. Dacă vreţi să slăbiţi, trebuie să mâncaţi 150 g file de vită o dată la două zile.

Brânză degresată

Toate tipurile de brânză sărace în grăsimi conţin multe proteine, care vă ajută să vă simţiţi sătul pentru mult timp. De asemenea, conţin mult calciu, un alt inamic recunoscut al grăsimilor. 100 g brânză degresată conţin 130 calorii şi 30 g proteine.

Apă minerală

Toată lumea ştie că apa minerală nu conţine calorii, deci este mult mai sănătoasă decât sucurile naturale sau limonada. În plus, conţinutul ridicat de calciu reglează metabolismul şi stimulează arderea grăsimilor. Ar fi ideal să beţi un pahar mare de apă minerală după fiecare masă.

Ouă de găină

Ouăle sunt recunoscute drept cele mai sănătoase alimente. Dacă mâncaţi dimineaţa un ou fiert nu vă mai este foame toată ziua, pentru că ouăle sunt foarte săţioase şi hrănesc organismul cu proteine şi vitamine.

Soia

Cine ţine la felul în care arată trebuie să mănânce cel puţin o dată pe săptămână un produs din soia. Conţine multe proteine pe care organismul uman le tolerează mai bine decât proteinele din lapte. În plus, proteinele din soia previn reducerea masei musculare şi efectul jojo (îngrăşare bruscă după o cură de slăbire).

Andive

Andivele seamănă cu salata verde şi conţin mai puţine calorii decât castraveţii, adică 110 calorii la 100 g. Andivele sunt tari şi trebuie mestecate bine. Iar mestecatul te face să te simţi sătul. La fel şi gustul lor amar.