GREPFRUTUL, ajutorul ideal în cura de slăbire

1 2 jpg jpeg

1. Scorţişoara. Potrivit studiilor recente, consumul de scorţişoară are un efect de stabilizator asupra nivelului de zahăr din sânge. Această proprietate poate reduce apetitul, mai ales la persoanele cu diabet tip 2.

2. Ardeii iuţi. Specialiştii susţin că ardeiul iute accelerează metabolismul, arde caloriile şi suprimă apetitul. Eficienţa acestuia este dată de o substanţă numită capsaicină.

3. Ceaiul verde. Studiile efectuate în laborator pe cobai arată că ceaiul verde blochează asimilarea grăsimilor şi previne luarea în greutate.

4. Grepfrutul. Deşi părerile legate despre proprietăţile de ardere a grăsimilor sunt împărţite, grepfrutul este o sursă bogată de fibre, fapt ce creşte senzaţia de saţietate. Consumul unui fruct înainte de masă te va ajuta să mănânci mai puţin.

5. Merele. Datorită conţinutului ridicat de apă, merele sunt foarte săţioase şi te ajută să mănânci mai puţin. Cercetătorii susţin că femeile care consumă 3 mere zilnic, reuşesc să slăbească mai uşor, cu până la 40% mai mult faţă de cele care nu au acest obicei alimentar.

6. Perele. Sunt surse bogate de fibre, vitamina A, B1, B2, C, K, potasiu, magneziu, sodiu, calciu, fier, fosfor, cupru, iod şi aduc numeroase beneficii pentru sănătate. Potrivit specialiştilor, perele reprezintă desertul ideal pentru persoanele care şi-au propus să scape de câteva kilograme.

7. Strugurii. Cu un conţinut sărac în calorii şi bogaţi în vitamine, strugurii te pot ajuta dacă îţi doreşti să slăbeşti câteva kilograme. Include-i în dieta ta zilnică pentru a reduce apetitul.

8. Ouăle. Nu le evita la micul dejun pentru a te asigura că vei mânca mai puţin în cursul zilei. Pe lângă faptul că sunt săţioase, ouăle sunt şi sărace în calorii.

9. Cafeaua. Veşti bune pentru marii consumatori de cafea: cercetătorii au descoperit că prin consumul de cafeină, care se găseşte în cafea, ceai, se acţionează ca un stimulent asupra organismului, determinând o ardere mai rapidă a caloriilor provenite din grăsimi.

Uite ce taie foamea

Persoanele care simt nevoia de a ronţăi toată ziua pot apela cu încredere la anumite alimente ce le vor tăia foamea. În plus, trebuie să respectaţi regulile de nutriţie: nu săriţi niciodată peste micul dejun, evitaţi dulciurile şi înlocuiţi-le cu fructe şi nu mâncaţi mult seara.?Ţelina crudă

* Morcovii cruzi *Terciul de ovăz cu scorţişoară *Fasolea boabe sau lintea *Migdalele crude *Seminţele de floarea soarelui crude *Guliile crude *Ciorba de legume (în care poţi să adaugi şi un pumn de fasole boabe sau linte) *Pastele din făină integrală cu amestec de legume sote.