Gimnastică de înviorare în PARC

1 2 jpg jpeg

1. Exerciţiu complex şi complet ce activează întreaga musculatură a corpului, predominant abdominală.

Este un bun activator al sistemului cardio-respirator şi al articulaţiilor şi ajută organismul în intensificarea arderilor.

Descriere: din poziţia stând în picioare se execută simultan (mişcarea de braţ/ picior opus) flexia piciorului prin ridicarea genunchiului prin faţă şi a trunchiului către înainte cu poziţionarea braţului în unghi aproximativ de 90 de grade. Se execută 3 serii x 30 repetări pe fiecare parte.

2. Un exerciţiu tip cardio – respirator, cardiovascular cu acţiune directă asupra întregii musculaturi a corpului. Executând un număr mare de repetări, putem acumula o mare rezistenţă la efort stimulând astfel reglarea metabolismului.

din poziţia stând în picioare cu tălpile apropiate şi braţele pe lângă corp se execută săritura cu desprinderea tălpilor de la sol prin depărtarea picioarelor şi ridicarea braţelor prin lateral deasupra capului până la atingerea palmelor. Se execută 3 serii x 20 repetări pentru începători şi 3 serii x 50 pentru avansaţi.

3. Un exerciţiu care include câteva elemente de forţă ce implică musculatura braţelor, abdomenului şi a picioarelor.

Este potrivit pentru tonifierea musculară. În funcţie de numărul de repetări, poate deveni un bun adjuvant în deblocarea metabolismului.

Descriere: din poziţia stând ghemuit se execută extensia completă a trunchiului prin împingerea picioarelor către înapoi până la poziţia corpului perfect întins, după care se revine la poziţia înghemuit şi se execută desprindere de la sol cu ridicarea corpului în poziţie verticală.

Se execută 3 serii x 12 repetări în regim de tonifiere şi 3 serii x 30/50 repetări în regim de slăbire.