Dieta cu dovleac: slăbeşte 4 kilograme în 14 zile!

1 2 jpg jpeg

În plus, datorită conţinutului de vitamina T, dovleacul accelerează semnificativ metabolismul, ajută la arderea grăsimilor şi la dezvoltarea masei musculare, în timp ce îţi potoleşte foamea.

Dovleacul este o sursă de vitamine şi de minerale

Dovleacul este bogat în vitaminele A, B, C şi E şi conţine mult fier. Îl poţi consuma simplu, în salate, dar şi sub formă de suc sau supă. El te ajută să pierzi în greutate şi îţi dă senzaţia de saţietate datorită cantităţii mari de fibre şi proteine din compoziţie. În plus, dovleacul are un conţinut redus de calorii, mai precis 26 de calorii la 100 de grame.

Dieta cu dovleac - Exemplu de meniu pentru 4 zile

ZIUA 1

- Mic dejun: o salată de dovleac, morcov şi suc de lămâie; - Prânz: supă de dovleac cu legume (poţi adăuga dovlecei, morcovi, ardei, roşii, ceapă, cartofi), verdeaţă şi ulei vegetal; - Cină: dovleac copt în cuptor.

ZIUA 2

- Mic dejun: terci de dovleac cu fulgi de ovăz, mei, porumb sau orez. Este preferabil să găteşti terciul fără sare sau zahăr;

- Prânz: ciorbă de legume şi bucăţi de dovleac (sau foitaj cu dovleac şi fructe acre - mere, prune);

- Cină: fructe (mere, pere, citrice).

ZIUA 3

- Mic dejun: două felii de pâine prăjită cu brânză degresată şi o felie de dovleac la cuptor;

- Prânz: budincă de dovleac cu morcovi şi carne de pui;

- Cină: o salată de dovleac cu legume. Poţi adăuga câteva crutoane de pâine albă.

ZIUA 4

- Mic dejun: un bol cu lapte şi cereale;

- Prânz: supă de legume, o porţie de piure cu dovleac şi carne de curcan;

- Cină: tocană de dovleac cu legume şi ciuperci.

*Dacă vrei să continui cu această cură, din a cincea zi reia sugestiile alimentare de la începutul dietei.

Ce reguli trebuie să respecţi în timpul dietei cu dovleac

Dacă vrei să ţii o cură cu dovleac, este bine să ştii ce interdicţii ai:

- Pentru a pierde în greutate, nu ţine dieta mai mult de două săptămâni (respectă aceleaşi ore de luat masa);

- În meniu, poţi include carne, peşte, legume, miere, iaurt fără grăsimi şi fructe dulci în cantităţi limitate;

- Bea ceai verde, neîndulcit, apă minerală, suc de dovleac;

- Renunţă complet la zahăr şi la fructe dulci (banane şi struguri);

- Limitează consumul de sare şi zahăr;

- NU mânca mai târziu de ora 18.

Timp de 1-2 săptămâni, atât cât durează regimul, poţi pierde până la 5 kilograme şi chiar mai mult, dacă adopţi şi un regim de exerciţii fizice.