Daţi jos 4 kilograme în 5 zile!

1 2 jpg jpeg

Pe aceeaşi temă: Daţi jos grăsimea de pe burtă

În cinci zile veţi da jos patru kilograme şi nu trebuie să răbdaţi de foame. Veţi mânca micul dejun, prânzul, cina şi încă două gustări pe deasupra. Foarte important! Beţi zilnic doi litri de apă plată sau minerală sau sucuri de fructe fără zahăr adăugat.

Totul este să ţineţi cont de calorii. Pentru aceasta, vă puteţi lipi pe peretele din bucătărie o foaie pe care să notaţi ce aţi mâncat de-a lungul zilei. Ca să fie mai simplu, am notat fiecare fel de mâncare cu un număr de stele. Dacă reuşiţi să consumaţi echivalentul a maximum opt stele zilnic, veţi slăbi rapid patru kilograme în cinci zile.

Dacă mâncaţi echivalentul a 12 stele, veţi da jos două kilograme în cinci zile. Este foarte important să notaţi cu stricteţe tot ce mâncaţi, indiferent dacă este vorba despre un măr sau un pătrăţel de ciocolată.

Trucuri ca să scăpaţi de colăceii de grăsime

Castraveţii vă ajută să vă curăţaţi organismul. Cu un conţinut de 95% apă, castraveţii hrănesc celulele şi ajută la arderea grăsimilor.

Condimentele stimulează producţia de sucuri digestive. Condimentaţi, aşadar, mâncarea! Veţi obţine un gust delicios şi veţi arde grăsimile. Rozmarin pentru carnea de pui, salvie pentru roşii şi paste.

Beţi apă după ceas! Obişnuiţi-vă să beţi un pahar de apă la fiecare oră. Acest obicei reglează nivelul insulinei, stimulează metabolismul şi arderea grăsimilor.

Faceţi economie la sare! Evitaţi să adăugaţi sare după ce aţi terminat de gătit. Sarea reţine apa în corp, vă provoacă senzaţia de sete şi stimulează apetitul.

Mestecaţi frunze proaspete de salvie! Substanţele amare reduc senzaţia de foame şi stimulează arderea grăsimilor.

Mic dejun

- omletă cu brânză (150 g) - un covrig (60 g) - un măr - salată de varză - struguri (100 g) - patru pătrăţele de ciocolată (20 g) - o porţie de salată de fructe (un măr, un kiwi, o banană mică) şi germeni de grâu - două linguriţe de dulceaţă - 3 ceşti de cafea cu zahăr - un croissant cu dulceaţă - două felii de pâine integrală

Prânz

- paste (40 g) cu 1/8 l sos,( macaroane cu carne fără brânză (50 g)

- muşchi de vită (125 g) cu legume fierte (200 g)

- şuncă prăjită (150 g) şi 300 g varză murată

- supă de pui

- două ouă fierte cu cartofi

- hamburger cu muştar

- supă de roşii

- gulaş (250 g) cu cartofi

Cină

- un hotdog

- cremă de ciuperci (200 ml)

- ou ochi prăjit în foarte puţin ulei şi două felii de ardei gras

- salată de pui (200 g) şi o felie de graham

- un pacheţel de primăvară umplut cu salată şi pui (200 g)

- supă de cartofi şi ceapă

- o jumătate de chiflă cu şuncă şi o linguriţă de margarină

Gustare

- un măr

- struguri (100 g)

- 3 bomboane cu fructe

- un pahar de lapte

- o banană

- o salată de castraveţi

- un cappuccino cu frişcă şi zahăr

- un pahar de suc de roşii

- un iaurt degresat cu fucte

Citiţi mâine: Cele mai eficiente exerciţii fizice ca să scăpaţi de burtică .