Ce să faci ziua ca să slăbeşti în somn

1 2 jpg jpeg

Iată, aşadar, câteva sfaturi simple care să te ajute să slăbeşti noaptea, în timp ce dormi!

Ce să faci ziua ca să slăbeşti în somn: cina

Majoritatea persoanelor consideră că eliminarea mesei de seară le poate ajuta să slăbească mai uşor şi mai rapid.

Nimic mai greşit, însă! Sărind peste cină, corpul tău nu va avea nutrienţii necesari pentru a funcţiona în timpul orelor de somn, astfel că metabolismul va încetini, aşa cum este firesc.

Aşadar, este esenţial să nu sari peste masa de seară, cu condiţia să respecţi câteva reguli simple:

- ia masa cu cel puţin două ore înainte de a merge la culcare;

- pregăteşte o cină lejeră, care să includă proteine, fibre, vitamine şi carbohidraţi;

- supele de legume sunt potrivite, de exemplu, şi pot fi combinate cu peşte.

Ce să faci ziua ca să slăbeşti în somn: plimbă-te

Plimbă-te cel puţin o jumătate de oră zilnic, în pas rapid şi respirând adânc. Aceasta este o metodă extraordinară de a te relaxa, de a uita de problemele de peste zi, dar şi de a păstra metabolismul activ.

Fă această ieşire seara, alături de cineva drag sau cu animalul de companie.

Cum să faci ziua ca să slăbeşti în somn: o baie relaxantă

După plimbarea de seară, o baie caldă şi relaxantă poate fi o idee excelentă. O astfel de baie, cel puţin o dată pe săptămână, are efecte detoxifiante benefice.

Pentru a obţine aceste efecte, adăugaţi în apa de baie 100 de grame de bicarbonat de sodiu, 100 de grame de sare marină (de preferat, sare de Himalaya), 5 picături de ulei esenţial de lavandă şi o lingură de ghimbir ras.

O astfel de baie reprezintă metoda ideală de a elimina toxine, de a-ţi hrăni pielea cu vitamine şi minerale şi de a căpăta mai multă energie.

Ce să faci ziua ca să slăbeşti în somn: bea ceaiuri

Există numeroase ceaiuri pe care le poţi bea înainte de a merge la culcare - ele te vor ajuta să arzi grăsimile, te vor relaxa şi îţi vor furniza vitamine.

Iată câteva idei:

- ceaiul de afine reduce nivelul de glucoză din sânge şi relaxează;

- ceaiul Oolong (sau ceai bleu-verde) este recunoscut pentru beneficiile sale, mai ales dacă este asociat unei cure de slăbire;

- ceaiul de anason consumat seara îţi va permite să te bucuri de un somn odihnitor, ajutând în acelaşi timp la arderea grăsimilor;

- potrivit oamenilor de ştiinţă, ceaiul de trandafiri este mai bogat în antioxidanţi decât cel verde şi nu conţine cofeină, astfel că poate fi consumat seara. Infuzia de trandafiri elimnă constipaţia şi previne balonarea.

Ce să faci ziua ca să slăbeşti în somn: pregăteşte-ţi somnul

Un somn odihnitor îţi va permite să pierzi în greutate, deoarece în timpul nopţii sistemul nostru limfatic îndeplineşte numeroase funcţii care ajută la eliminarea toxinelor din organism.

Pentru a dormi bine, temperatura din cameră trebuie să fie undeva între 20 şi 24 de grade Celsius. De asemenea, este important să dormi într-o cameră aerisită, cu aşternuturi curate şi să elimini din dormitor televizorul sau orice alt gadget care ţi-ar putea agita somnul. Poţi adormi, în schimb, citind o carte bună.