Trucuri pentru o circulaţie sangvină bună

1 2 jpg jpeg

Atunci c├ónd vasele de s├ónge sunt sl─âbite, deshidratate, activitatea fizic─â lipse┼čte cu des─âv├ór┼čire iar statul pe scaun este activitatea zilnic─â principal─â, circula┼úia sangvin─â are de suferit.

Poate că statul pe scaun nu reprezintă o corvoadă pentru tine, însă pentru organismul tău este un viciu destul de greu de combătut.

Cu c├ót vei fi mai activ cu at├ót starea ta de s─ân─âtate se va ├«mbun─ât─â┼úi considerabil ┼či te vei bucura de mai mult─â energie.

Nu ezita s─â consumi usturoi

1 2 jpg jpeg

Sigur nu te-ai fi g├óndit ├«ns─â usturoiul este una dintre cele mai banale legume ar putea s─â ├«┼úi ofere at├ót de multe beneficii, nu-i a┼ča?

Ei bine, usturoiul contribuie substan┼úial la reducerea tensiunii arteriale, ├«n primul r├ónd dar ┼či la prevenirea acumul─ârii de trombocite ├«n s├ónge, men┼úioneaz─â cercet─âtorii ├«ntr-un studiu publicat ├«n anul 2006 ├«n The Journal of Nutrition. Astfel c─â un consum periodic de usturoi este vital pentru o bun─â activitate cardiovascular─â.

Dac─â te g├ónde┼čti la mirosul dup─â consumarea usturoiului, trebuie prezicat c─â acesta se va elimina dac─â alegi s─â mesteci c├óteva frunze de ment─â sau de p─âtrunjel. Deci, acum ce motiv mai ai s─â nu folose┼čti usturoiul pentru a te bucura de s─ân─âtatea ta?

Afl─â cum te poate ajuta usturoiul s─â regenerezi ficatul AICI

Hidratarea, cheia sănătăţii

1 2 jpg jpeg

Da, apa este vital─â vie┼úii, nu este doar un simplu mit aceast─â informa┼úie. Apa contribuie la o bun─â ┼či permanent─â hidratare a organismului, stimul├ónd ├«n acela┼či timp digestia ┼či transportul nutrimen┼úilor ├«n corp.

Chiar dac─â se recomand─â s─â consumi zilnic p├ón─â la 2 litri de ap─â, ├«n pericoadele caniculare, c├ónd mergi al sal─â sau c├ónd faci sport este necesar s─â cre┼čti acest aport de ap─â.

Nici o zi f─âr─â ghimbir

2 jpg jpeg

Fie c─â vorbim despre ceaiul de ghimbir, fie c─â ├«l pui ├«n salate, smoothie-uri sau ├«n sucuri, ghimbirul al fel ca apa ┼či ca usturoiul, l─âm├óia ar trebui s─â fie de nelipsit din casa ┼či din alimenta┼úia ta.

Mai ales c─â un consum periodic de ghimbir contribuie la stimularea fluxului sangvin, prevenind formarea cheagurilor ┼či protej├óndu-te de orice fel de afec┼úiune la nivelul aparatului cardiovascular.