Învaţă să descifrezi semnalele organismului!

1 2 jpg jpeg

De multe ori la primul semnal de disconfort obi┼čnuim s─â ├«nghi┼úim o pastil─â ┼či apoi s─â a┼čtept─âm ca aceasta s─â ├«┼či fac─â efectul, ├«ns─â ├«n realitate lucrurile stau un pic diferit.

Organismul ├«┼úi transmite frecvent diverse semnale atunci c├ónd ceva nu este tocmai ├«n regul─â, motiv pentru care este important s─â ┼čtii ce anume nu func┼úioneaz─â bine.

În primul rînd trebuie menţionat că sănătatea ta are legătură cu alimentaţia.

Durerile musculare, carenţă de magneziu

1 2 jpg jpeg

Dac─â de la un timp ai ├«nceput s─â ai parte de insomnii ┼či pe alocuri ┼či de crampe musculare atunci ar fi recomandat s─â acorzi o aten┼úie sporit─â alimentelor ce con┼úin magneziu, potasiu deoarece nivelul acestor minerale este sc─âzut ├«n organism. Iar pentru o musculatur─â s─ân─âtoas─â este necesar un nivel corespunz─âtor de vitamine ┼či minerale, motiv pentru care se recomand─â consumul zilnic de fructe ┼či legume.

Po┼úi s─â te ├«ndrep┼úi c─âtre banane, ro┼čii, spanac.

Afl─â care este cel mai s─ân─âtos pe┼čte AICI

Pielea uscat─â, lipsa vitaminei E

1 2 jpg jpeg

Te hidratezi consum├ónd lichide multe pe parcursul zilei, te dai cu crem─â ┼či chiar ┼či a┼ča pielea ta se usuc─â ┼či este cr─âpat─â? C├ónd ai m├óncat ultima oar─â pe┼čte?

Organismul prin intermediul acestei probleme ├«┼úi transmite c─â ai un deficit mare de vitamina E ┼či acizi gra┼či, componente ce le po┼úi reg─âsi foarte u┼čor ├«n pe┼čte. Deci uit─â de a te hidrata doar la exterior, organismul t─âu trebuie hr─ânit corespunz─âtor.

Po┼úi chiar s─â apelezi la capsulele cu ulei de pe┼čte.

Dulciurile, semnalul depresiei

Ei, aici este o mică-mare problemă. Consumul de dulce nu este deloc sănătos mai ales dacă este făcut cantitativ, iar pofta de dulce scoate la iveală o depresie în formă latentă, susţin cercetătorii canadieni.

┼×i asta din cauza faptului c─â nivelul de glucoz─â sc─âzut din s├ónge se afl─â ├«ntr-o str├óns─â leg─âtur─â cu starea de anxietate ┼či depresie.

Oboseala permanent─â, lipsa vitaminei B12

Una dintre cele mai importante vitamine din organismul t─âu, B12 este responsabil─â cu protejarea nervilor de toxiele din organism, dar ┼či inima, men┼úin├ónd tensiunea arterial─â ├«n limite normale ┼či hr─ânind celule cu energie.

O cantitate insuficient─â de vitamina B12 te va face s─â te sim┼úi mole┼čit, obosit, f─âr─â putere de concentrare ┼či vei fi expus mai u┼čor riscului de a dezvolta osteoporoza.

Astfel te po┼úi confrunta ┼či cu anemii frecvente sau senza┼úia de ace ├«n m├óini, picioare, ame┼úeal─â general─â. Aceast─â vitamin─â se g─âse┼čte ├«n ou─â, carnea de curcan, laptele de cocos, migdale, carnea de vit─â sau ├«n molu┼čte.