A┼ča ├«mbun─ât─â┼úe┼čti s─ân─âtatea inimii! Mizeaz─â pe diet─â ┼či mi┼čcare

1 2 jpg jpeg

Un sistem cardiac ce func┼úioneaz─â la capacitate optim─â ├«nseamn─â, ├«n sens larg, energie, for┼ú─â fizic─â ┼či psihic─â, exact ceea ce ai nevoie ca s─â ob┼úii un sentiment de satisfac┼úie deplin─â.

Adopt─â o diet─â echilibrat─â

Ai auzit acest lucru de multe ori, suntem siguri. Se vorbe┼čte mult despre dieta s─ân─âtoas─â, pentru c─â, ├«ntr-adev─âr, o siluet─â de invidiat ┼či o s─ân─âtate bun─â se men┼úin dac─â adop┼úi principii alimentare echilibrate din punct de vedere nutri┼úional. Probabil c─â ai ├«n┼úeles p├ón─â acum ┼či c─â este, practic, imposibil s─â reduci depozitele de gr─âsime din anumite locuri execut├ónd mi┼čc─âri ┼úintite. Mai exact, nu este chiar a┼ča de u┼čor cum se crede, s─â arzi gr─âsimea abdominal─â cu un num─âr de serii de abdomene. Aceste exerci┼úii vor "topi" excesul de gr─âsime ├«n aceea┼či cantitate ca ┼či la nivelul picioarelor, bra┼úelor ┼či chiar al fe┼úei, nu doar din jurul taliei.

├Ä┼úi propunem un exerci┼úiu de imagina┼úie. Abdomenul t─âu tonifiat este format din mu┼čchi grei, care, ipotetic, sunt precum pietrele acoperite de ap─â (gr─âsime corporal─â) ├«ntr-o cad─â. Scopul este s─â ridic─âm la suprafa┼ú─â pietrele. Aici avem dou─â cai: fie s─â muncim mai mult ┼či s─â ├«nmul┼úim pietrele-mu┼čchii, pentru a ob┼úine o forma┼úiune muscular─â superioar─â suprafe┼úei de ap─â, fie scoatem apa din cad─â ÔÇô ÔÇťtopimÔÇŁ gr─âsimea, adopt├ónd o diet─â light, bazat─â pe multe legume ┼či fructe. A doua metod─â mi se pare mai eficient─â ┼či benefic─â pe termen lung, deoarece scapi de depozitele de gr─âsime, care se adun─â ┼či ├«n jurul inimii, f─âc├ónd-o vulnerabil─â.

Cre┼čte rezisten┼úa fizic─â

Mu┼čchii abdominali, dac─â e s─â ne raport─âm tot la ei, au nevoie de rezisten┼ú─â pentru a se dezvolta. Func┼úia principal─â a mu┼čchilor abdominali este s─â ajute la flexarea coloanei vertebrale, altfel spus, e ca ┼či cum te a┼čtep┼úi s─â ┼úi se tonifieze bra┼úele ┼či umerii dac─â ridici bra┼úele ├«n aer de nenum─ârate ori. C├ónd sim┼úi c─â po┼úi, c─â e┼čti preg─âtit, e bine s─â m─âre┼čti intensitatea exerci┼úiilor. Altfel, mi┼čc─ârile nu mai au efectul scontat. A┼ča cum m─âre┼čti greut─â┼úile ganterelor, ca s─â faci mas─â muscular─â, a┼ča este indicat s─â cre┼čti ┼či intensitatea exerci┼úiilor tip cardio.

Data viitoare, nu evita antrenamentele Cross Fit! Acestea cuprind gam─â foarte larg─â ┼či variat─â de exerci┼úii cu greut─â┼úi, de gimnastic─â, de alergare, tip sprint ┼či sunt g├óndite special pentru a-┼úi testa limitele. Printre beneficiile acestui tip de antrenament se num─âr─â faptul c─â m─âre┼čtI rezisten┼úa cardiovascular─â. Pe perioada antrenamentului, b─ât─âiele inimii r─âm├ón alerte, iar acest lucru duce la ├«mbun─ât─â┼úirea rezisten┼úei cardiace.