Mai multe deficiente de vitamine si minerale pot duce la multe probleme de sanatate. Iata la ce sa fii foarte atenta pentru a identifica aceste deficiente.

1. Deficienta de magneziu - crampe musculare si dureri de cap 

Magneziul este foarte important pentru functionarea sistemului nervos. Ajuta nervii si muschii sa se relaxeze. Te scapa de crampe si dureri de cap. Pentru a include magneziul in dieta, mananca legume cu frunze verzi sau fa baie cu sare Epsom.

2. Deficienta de zinc - Acnee

Zincul adauga luminozitate si culoare pielii tale si controleaza productia de uleiuri naturale ale pielii. Regenereaza celulele pielii si ajut la vindecare. Lipsa lui duce la aparitia acneei. Consuma 15mg de zinc pe zi sau mananca o cana de seminte de dovleac.

3. Deficienta de biotina - par casant si unghii care se rup usor

Vitamina B7 sau biotina este cheia unui par sanatos. Chiar daca o asemenea deficienta este rara, se poate intampla. Adauga in fieta mai multe produse bogate in biotina.

4. Deficienta de fier - Par subtire

Fiertul este cel mai important mineral care lucreaza pentru corpul nostru. Poarta oxigenul si alti nutrienti cate foliculii de par.

5. Deficienta de acizi grasi - Puncte albe si mici pe spatele bratelor

Stiai ca aceste mici umflaturi, ca niste brobonite, apar ca rezultat al lipsei de acizi grasi esentiali?