Opt tipuri de EXERCIŢII mult mai eficiente decât alergatul

1 2 jpg jpeg

Totuşi, există alte exerciţii care te pot ajuta să-ţi îmbunătăţeşti condiţia fizică şi să dai jos kilogramele în plus mult mai repede. Potrivit activetimes.com, cele mai eficiente sunt:

Aqua Jogging

Este un exerciţiu ideal pentru îmbunătăţirea sistemului cardiovascular şi pentru recuperarea fizică după operaţii sau accidente, care imită alergatul, dar într-un bazin de înot. De asemenea, dacă întâmpini dificultăţi în a alerga din cauza kilogramelor în plus, aqua jogging-ul poate fi soluţia ideală. Într-o şedinţă de aqua jogging, femeile ard în jur de 650 de calorii, iar bărbaţii în jur de 850 de calorii. De asemnea poţi încerca şi gimnastica acvatică pentru o mai bună mobilitate.

Escalada

Chiar dacă nu este recomandată celor cu frică de înălţimi, escalada este un antrenament extrem de eficient. Pe lângă faptul că îţi vei îmbunătăţi considerabil rezistenţa fizică şi forţa, vei arde între 750 şi 1000 de calorii într-o oră de lucru intens.

Săriturile cu coarda

Chiar dacă la prima vedere îţi va aduce aminte de jocurile din copilărie, nu te lăsa păcălit. Săriturile cu coarda sunt unele dintre cele mai dure exerciţii cardio pe care le poţi face. Zece minute de sărituri intense te pot asjuta să arzi, în medie, între 90 şi 120 de calorii. Gândeşte-te aşadar ce se întâmplă dacă sari coarda timp de o oră.

Citeşte mai multe pe această temă AICI