Dieta sportivilor - 7 reguli

1 2 jpg jpeg

Adevărul este că poţi mânca fructe fără a intra într-o supraîncărcare de fructoză, mai ales sportivii care au un prag mai mare decât cei care nu fac sport. Fructele sunt foarte sănătoase, mai ales atunci când ţii o dietă, dar dacă în acest timp practici şi sport. În plus, atunci când ţii o dietă în care consumi fructe, ca atlet, trebuie să ţii cont de 7 reguli.

1. Nu mânca fructe în schimbul alimentelor

Studiile au arătat că pentru performanţe optime de formare, rezervele de glicogen trebuie completate zilnic. Pentru un atlet, acest lucru înseamnă un consum zilnic de carbohidraţi de la 500 la 600 de grame. Dar asta nu înseamnă că trebuie să te încarci cu fructe înainte de antrenament. În timp ce ficatul poate metaboliza fructoza în glicogen, aceasta nu creşte rezervele de glicogen. Pentru a face acest lucru, alege alimente bogate în glucoză, cum este orezul brun.

2. Consideră fructele o gustare post-antrenament

Fructele nu refac depozitele de glicogen, dar vin încărcate cu substanţe nutritive ideale pentru recuperarea post-antrenament. Consumă un shake de fructe cu proteine, care-ţi va oferi vitamine, minerale, fibre, antioxidanţi, compuşi antiinflamatorii, şi în plus, este delicios.

Citeşte mai multe AICI