Dieta Rosemary Conley, -3 kg în 7 zile

1 2 jpg jpeg

Planul alimentar este compus din ingrediente care au mai puţin de 5% grăsime, excepţie făcând peştele gras, care conţine grăsime mononesaturate, benefice pentru sănătate şi care grăbesc scăderea în greutate. În acelaşi timp, poţi introduce în meniul zilnic alimente bogate în fibre, cum sunt fulgii de ovăz. Poţi consuma zilnic o mână de fulgi de ovă, fierţi în puţin lapte degresat şi vei avea cel mai bun mic dejun, care-ţi va potoli senzaţia de foame timp îndelungat şi îţi va oferi necesarul de energie de care ai nevoie dimineaţa. Meniul este completat de orez basmati, paste şi făină integrală. Poţi bea cafea, uşor îndulcită, ceaiuri şi cât mai multă apă. Câte calorii poţi consuma

Primele două săptămâni ale dietei sunt cele mai cu numărul cel mai redus de calorii, adică nu mai mult de 1 200. Micul dejun trebuie să aibă 200 de calorii, prânzul 300 de calorii, iar cina 400. Fiecare gustare dintre mese nu trebuie să depăşească 150 de calorii. După primele două sptămâni, numărul caloriilor urcă la 1400, ceea ce înseamnă că poţi consuma şi un desert, dar unul sărac în zaharuri. Acest regim trebuie urmai alte două săptămâni, urmând ca după o lună să alegi ce să consumi, pentru a-ţi păstra greutatea.