Dieta cu ton

1 2 jpg jpeg

Dieta cu ton, promite, o pierdere de 5 kg în doar 3 zile dar şi alte beneficii asupra sănătăţii cum ar fi: un nivel scăzut de colesterol, o curăţare a organismului dar şi creşte energia- acest lucru fiind posibil prin limitarea numărului de calorii şi prin ţinerea organismului într-o stare de înfometare.

Planul pe trei zile, cu ton, nu include doar ton în meniu. Mai jos, vă voi prezenta o versiune a acestei diete. Însă, nu ar trebui să urmaţi acest stil de viaţă mai mult de trei zile. Porţiile ar trebui să fie exact ca cele specificate şi să consumaţi zilnic 4 căni cu apă sau băuturi non-calorice.

Ziua 1: Mic dejun (cafea neagră sau ceai cu îndulcitor alimentar sau miere, 5 biscuiţi săraci în sare, 1 bucată de brânză slabă şi 1 măr), prânz (cafea neagră sau ceai, 1 ou fiert şi o bucată de pâine prăjită), cină (100 gr de ton, 100 gr de morcovi, 100 gr de conopidă şi 100 gr de pepene galben). De asemeni, dacă simţiţi nevoia de dulce, puteţi adauga şi jumătate de pahar de îngheţată de vanilie, slabă în calorii.

Ziua 2: Mic dejun (cafea neagră sau ceai îndulcit cu miere, jumătate de grapefruit sau sucul acesteia, o felie de pâine prăjită cu o lingură de unt de arahide), prânz ( 100 gr de ton, o felie de pâine prăjită, cafea neagră sau ceai îndulcit), cină ( 150 gr de orice carne slabă sau pui, 50 gr de fasole verde, 50 gr de morcovi, 50 gr măr).

Ziua 3: Mic dejun (cafea neagră sau ceai îndulcit, un ou fiert, jumătate de banană şi o felie de pâine prăjită), prânz ( 100 gr de ton, 8 biscuiţi fără sare), cină ( 2 fâşii de carne de vită, 100 gr de broccoli, 50 gr de morcovi, jumătate de banană).

Cum funcţionează?

Această dietă aduce aproximativ 1000 calorii pe zi, ce poate slăbi metabolismul, deci când veţi reveni la stilul de viaţă anterior, veţi câştiga foarte uşor kilogramele de care abia aţi scăpat. Fiind aproape înfometat de-a lungul acestor zile, aveţi tendinţa ca în a patra zi să vă îndopaţi cu mult prea multe şi să aduceţi înapoi obiceiurile proaste ce v-au făcut în prima fază să ajungeţi în acest stadiu.

Este important să vă încurajaţi în a avea un stil de viaţă sănătos şi să învăţaţi să va controlaţi greutatea dar şi pornirile. Planul pentru o scădere în greutate sănătoasă ar trebui să cuprindă o varietate de alimente cu un control al caloriilor, incuzand şi exerciţii fizice şi schimbarea obiceiurilor în ceea ce priveşte mâncatul excesiv.

Mai multe diete gasiti pe diete-sanatoase.ro