Dieta cu salate de vară - cea mai simplă cale de a slăbi

1 2 jpg jpeg

Multe diete de slăbit conţin în meniu salate de legume şi fructe, pentru că acestea sunt sărace în calorii şi furnizează corpului vitamine şi minerale.

În timp ce topesc grăsimea în exces, salatele întăresc sistemul imunitar, având în compoziţie numeroasevitamine, şi îmbunătăţesc digestia, datorită fibrelor din compoziţie.

Ca să ajungi la formele dorite, înlocuieşte două feluri principale cu salate din legume verzi şi colorate, la care poţi adăuga proteine din peşte, pui, ou, brânză ori fasole.

Pe lângă salată verde, castraveţi, roşii, ardei coloraţi sau alte legume, poţi pune în salata preferată nuci sau migdale, seminţe de in, de floarea soarelui sau de dovleac.

Adaugă ulei de măsline

În salate foloseşte ca dressing uleiul de măsline, pentru că ajută la descompunerea vitaminelor A, D, E şi K din legume, deoarece acestea sunt liposolubile. Cum salatele sunt fără grăsimi, corpul nu poate să absoarbă substanţele nutritive din ingrediente. În plus, studiile în domeniu au arătat că uleiul de măsline este un aliat puternic în curele de slăbire, pentru că luptă cu grăsimea de pe abdomen.

Citeşte mai multe despre acest subiect AICI.