Dieta 3-3-3 te ajută să slăbeşti sănătos

1 2 jpg jpeg

Chiar dacă la prima vedere pare că poţi să mănânci orice fel de carne sau de lactate, specialiştii recomandă însă alimentele mai uşoare. Cu alte cuvinte, încearcă să eviţi carnea cu grăsime, cârnaţii, tocătura, conservele şi afumătura. Totodată, în cazul fructelor trebuie evitate cele bogate în calorii şi zaharuri. Astfel, rezultatele dietei sunt garantate.

Fructele prermise

În funcţie de anotimp, poţi alege între mere, pepene verde şi galben, pomelo, portocale, kiwi, mandarine, grepfrut, nectarine, piersici, vişine, căpşuni, mure şi lămâi. Pentru a fi sigură că obţii rezultatele dorite, specialiştii recomandă să eviţi bananele, strugurii, cireşele şi fructele uscate sau confiate. În cazul legumelor, sunt interzise cartofii, mazărea şi fasolea uscată. Pe parcursul celor trei zile poţi să mănânci ardei gras, fasole verde, ciuperci, ceapă, roşii, castraveţi, varză, salată, morcovi, broccoli, conopidă, vinete, ridichi şi ţelină.

Citeşte mai multe pe această temă AICI