Cum să slăbeşti în funcţie de forma corpului

1 2 jpg jpeg

Toate ne confruntăm cu problema celor câteva kilograme în plus, dar le poţi elimina cu uşurinţă dacă mănânci alimentele potrivite, în funcţie de forma corpului pe care o ai.

Iată ce trebuie să mănânci şi ce exerciţii să practici în funcţie de forma corpului pe care o ai: Corpul în formă de măr

Femeile care au corpul în formă de măr tind să depună kilogramele în partea de sus a corpului, pe abdomen. Cu picioare subţiri, la piept şi în talie au aceleaşi măsuri, iar şoldurile sunt un pic mai mici.

În plus, persoanele cu silueta în formă de măr sunt predispuse la probleme de sănătate, în special legate de sistemul cardiovascuar, aşadar, atunci când mănâncă, jumătate din farfurie ar trebui să fie plină de legume proaspete şi fructe. Totodată, sunt recomandate grăsimile sănătoase, care pot fi luate din peşte, avocado sau nuci.

Exerciţii recomandate celor care au silueta în formă de măr:

Planul de antrenamente ar trebui să cuprindă exerciţii cardiovasculare, adică cele care te fac să transpiri mult. Sunt esenţiale pentru reducerea grăsimii. Mersul pe jos, pe bicicletă, alergatul şi yoga sunt recomandate. În schimb, ar trebui evitate abdomenele, pentru că nu fac bine inimii.

Corpul în formă de pară

Acest tip de corp transportă cea mai mare parte din greutate în partea inferioară a corpului. Acest lucru face eliminarea kilogramelor extrem de dificilă, deoarece exerciţiul menit să lucreze abdomenul, poate afecta sănătate cardiovasculară. Cu toate acestea, pierderea în greutate este posibilă şi la corpul în formă de pară. Cel mai important este să fie menţinut sub control aportul de grăsimi consumate, iar proteinele să fie în număr mic.

În plus, este important ca dieta să fie bogată în fructe şi legume şi glucide complexe, care pot fi luate din cerealele integrale, lintea şi fasolea, dar şi proteine slabe, care se găsesc în carnea de pui sau peşte.

Citeşte mai multe pe această temă AICI