Exerciţii care te scapă de riduri

1 2 jpg jpeg

20 de repetări din fiecare exerciţiu

Efectuează o serie de 10-20 de repetări. Asta ar trebui să-ţi ia cam un minut pentru fiecare exerciţiu. Ideal ar fi ca în fiecare lună să te concentrezi asupra unei zone. Astfel, nu te vei plictisi de aceleaşi exerciţii. Seara, înainte de cremă

Dacă sunt făcute zilnic, aceste exerciţii au o eficacitate garantată. Dimineaţa sau seara, cum preferi, dar întotdeauna înaintea aplicării cremei de faţă şi neapărat cu mâinile curate.

Acest lucru va stimula pătrunderea cremei în piele şi va facilita acţiunea compuşilor activi din aceasta.

Mai poţi citi şi:

- Întinereşte cu gimnastică facială

- Şi ochii au nevoie de gimnastică

1. Fără riduri pe frunte

Cu umerii relaxaţi şi cu privirea uşor ridicată spre colţul din stânga, încearcă să te încrunţi, strângând în acelaşi timp de nas. În mod normal, ar trebui să-ţi simţi urechile că se duc înapoi.

2. Adio, bărbie dublă!

Încrucişează-ţi mâinile în spatele gâtului. Ridică-ţi capul şi zâmbeşte uşor. Dă-ţi apoi încet capul pe spate şi, cu mâinile în continuare încrucişate, trage de pielea de la baza cefei.

3. Redefineşte fermitatea tenului

Cu gura deschisă, creează presiune asupra maxilarului cu ajutorul pumnilor. Încearcă să-i aşezi cât mai în spate, sub bărbie. Repetă până când ai să simţi o amorţeală în partea de jos a feţei.

4. Atenuează ridurile din jurul ochilor

Cu degetul arătător apasă cu fermitate pe sprâncene, insistând la baza acestora. Încearcă să te încrunţi, creând totodată presiune asupra sprâncenelor cu ajutorul degetelor, pentru a face acest lucru mai dificil. Aşteaptă câteva secunde, apoi relaxează-te.

5. Pentru un zâmbet perfect

Aşază degetele arătător şi mijlociu la colţurile gurii. Ţuguie buzele în mod exagerat, ca şi cum ai vrea să dai un sărut. Menţine această poziţie câteva secunde, apoi relaxează-te.