Daţi jos grăsimea de pe burtă!

1 2 jpg jpeg

Ciupiţi grăsimea!

Masajul în zona burţii stimulează circulaţia sângelui şi hrănirea ţesuturilor. Iată cum puteţi scăpa rapid de colăceii de grăsime: strângeţi cu degetul cel mare şi arătătorul pielea din lateral, din dreptul buricului, şi apoi daţi-i drumul, timp de două minute. Apoi masaţi burta cu podul palmei în sensul acelor de ceasornic timp de două minute.

Lifting la minut

Trageţi-vă burta cât puteţi de mult. Încordaţi-vă muşchii şi respiraţi normal. Număraţi în gând până la 60, apoi relaxaţi-vă.

Fiecare pas vă ajută să slăbiţi

Urcaţi pe scări în loc să luaţi liftul. În pauza de masă ieşiţi puţin la plimbare. 300 de metri înseamnă 500 de paşi dus-întors. Cu 2.400 de paşi ardeţi 115 calorii.

Ardeţi caloriile în casă!

Trebăluitul prin casă vă scapă de kilogramele în plus. Călcatul rufelor consumă până la 80 de calorii, spălatul ferestrelor vă scapă de 160 de calorii, iar căratul cumpărăturilor de la piaţă arde până la 70 de calorii (dacă durează 30 de minute).

Alergaţi!

Puteţi arde până la 85% din grăsimea de pe coapse dacă respectaţi, pe lângă un regim alimentar strict, şi un program de alergare săptămânal. Alergaţi de trei ori pe săptămână.

Începeţi cu 5 minute, apoi adăugaţi treptat câte 5 minute, până când ajungeţi la 40 de minute de alergare. Metoda este şi mai eficientă dacă faceţi sport înainte de micul dejun. Atunci depozitele de carbohidraţi sunt goale, iar corpul lucrează numai cu grăsimea.