Pe lângă alimentaţie, românii dau dovadă de responsabilitate şi prin iniţiativa de a contribui la reducerea poluării si îmbunătăţirea calităţii aerului (60%).

Peste 30% dintre români consumă produse ecologice şi sunt de părere că un comportament responsabil are impact pozitiv asupra mediului înconjurător (86%), conform studiului realizat de Reveal Marketing Research în parteneriat cu Retail-FMCG  pe un eşantion de 1024 de persoane.

32% dintre români obişnuiesc să consume produse ecologice de 2-3 ori pe săptămână. 
6 din 10 români declară că iau măsuri pentru a contribui la reducerea poluării şi îmbunătăţirea calităţii aerului. 
Românii, tot mai interesaţi de a duce un stil de viaţă sănătos (44%). 
 
Tendinţa către un stil de viaţă sănătos este prezentă la 3 din 10 români şi constă în dorinţa de a proteja mediul înconjurător (17%), de a face mai mult sport (15%), de a fi mai cumpătat (14%) şi de a consuma produse ecologice de câteva ori pe săptămână (32%).  

 

Românii pun sănătatea familiei pe primul loc

32% dintre români pun sănătatea familiei pe primul loc, ceea ce îi determină să aleagă produse ecologice săptămânal. Ambalajul generat prin metode sustenabile a devenit un real interes pentru 61% dintre români, aceştia fiind interesaţi în egală măsură atât de ingredientele produselor alimentare, cât şi a celor de îngrijire sau curăţenie.
 
Pe lângă alimentaţie, românii dau dovadă de responsabilitate şi prin iniţiativa de a contribui la reducerea poluării si îmbunătăţirea calităţii aerului (60%).