(P)Farmaciile Centrofarm promovează sănătatea prin prevenţie!
Bucureşti, 27 aprilie 2012. “Cel mai bun medicament este prevenţia” reprezintă noua poziţionare strategică a farmaciilor Centrofarm pe piaţa locală. Astfel Centrofarm îşi asumă la nivel de companie misiunea de a contribui la însănătoşirea romanilor şi încearcă să schimbe atitudinea lor faţă de propria sanatate. Farmaciile Centrofarm încurajează controlul medical periodic prin efectuarea de analize şi investigaţii medicale de rutină. Prin prevenţie se depisteaza factorii de risc responsabili de instalarea unei game largi de boli cronice, respiratorii, cardiovasculare, metabolice sau profesionale. Aproape orice afecţiune poate fi tratată daca este depistată la timp iar eforturile sunt mai puţin costisitoare decat ulterior instalării stării de boala. Multe dintre problemele de sănătate ale romanilor sunt provocate de obiceiuri nesănătoase precum fumatul, consumul de alcool, alimentaţia nesănătoasă, lipsa exerciţiilor fizice, expunerea necorespunzătoare la soare. Alaturi de acestea, ignorarea frecventă a simptomelor şi neglijarea analizelor anuale pot determina boli grave. „Obiectivul nostru este să determinăm oamenii să inteleagă importanţa prevenţiei. Centrofarm a creat o traditie din organizarea de campanii medicale, educare şi prevenire a unor afecţiuni cu incidenţă ridicată in România. Anul acesta este o prioritate pentru noi continuarea şi dezvoltarea acestui tip de programe”, a declarat Dorin Catană, Director General Centrofarm. „Noua campanie Centrofarm nu este doar o simplă campanie de imagine ci un act strategic extrem de important care se va regăsi în toate faţetele mixului de marketing. Astfel Centrofarm plasează în centru filozofiei companiei o misiune sociala, aceea de a-i ajuta pe romani sa ramană sanatoşi. Centrofarm işi asumă cu mult curaj leadershipul în categorie şi schimbă regulile jocului. Într-o categorie asociată cu „durere” şi „boală”, marca Centrofarm va vorbi despre cum să previi ca să ramai sănătos”, declară Razvan Mătăşel, Director de strategie şi partener la Agenţia de strategie şi creaţie Arsenoaiei şi Mătăşel. __________________________________________________________________________________ Despre Centrofarm Centrofarm este unul dintre cele mai mari lanţuri de farmacii din România, beneficiind de o experienţă de peste 80 de ani pe piaţa farmaceutică din România. Compania deţine o reţea de 60 unităţi farmaceutice în Bucureşti şi în ţară. În prezent, echipa Centrofarm este formată din peste 500 de profesionişti. Farmaciile Centrofarm organizează în mod regulat, pentru clienţii săi, campanii medicale de informare, educare şi prevenire a unor afecţiuni cu incidenţă ridicată, prin testări gratuite a anumitor parametrii. În campaniile iniţiate de-a lungul timpului, Centrofarm a abordat teme pe diverse afecţiuni cum ar fi: obezitatea, alergiile respiratorii, cancerul de col uterin, afecţiuni ale pielii, osteoporoza, bolile cardiovasculare, diabetul şi hipertensiunea arterială.