O nouă campanie de luptă împotriva cancerului mamar
Campania face parte dintr-o iniţiativă globală a brandului Nestlé Fitness, care este dedicată creşterii gradului de conştientizare a cancerului de sân.
Prin intermediul acesteia a fost lansat noul video - http://on.fb.me/1UJ7dOu - care surprinde de câte ori femeile îşi verifică telefoanele mobile pe tot parcursul zilei, dar uită de cele mai multe ori de cea mai importantă verificare periodică – cea care ar putea să le salveze viaţa – examinarea sânilor.
Iniţiativa încurajează femeile să se alăture campaniei #HandsOn şi să posteze, pe toate canalele de socializare, o imagine cu ele cu mâna în dreptul sânilor, împreună cu hashtag-ul #HandsOn.
„Campania cu tema #HandsOn din acest an se doreşte a fi un nou semnal pentru toate femeile şi, totodată, o invitaţie de a lupta împreună împotriva cancerului de sân. Prin participarea la crosul Casiopeea cu tema <<Învingătorii poartă roz>> ajutăm femeile care au nevoie de proteze mamare, şi, de asemenea, dorim să le încurajăm să se auto-examineze şi să lupte pentru diagnosticarea precoce a cancerului de sân. În România este deja cel de-al doilea an în care desfăşurăm campanii de conştientizare şi sperăm să atingă aceeaşi notorietate ca şi anul trecut, scopul nostru fiind, ca pe termen lung, să putem ajuta la convingerea femeilor din România despre importanţa auto-examinării periodice a sânilor, dar şi despre importanţa unui control medical anual, lăsând toate temerile la o parte”, a precizat Olimpia Nadolu, Associate Marketing Manager, Breakfast Cereals Nestlé România. Cancerul de sân este cel mai frecvent cancer la femei la nivel mondial, potrivit Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii. Depistarea precoce rămâne modul cel mai important de a îmbunătăţi rata de supravieţuire a pacienţilor cu cancer de sân.
Începând cu anul 2008, la nivel mondial incidenţa cancerului de sân a crescut cu mai mult de 20%, iar mortalitatea cu 14%.