Specialistii sustin ca parul poate creste mai repede daca includem in dieta si mancam regulat aceste alimente.

Somonul
Acest peşte conţine elemente esenţiale pentru creşterea părului precum vitamina D şi proteine, dar şi acizi graşi omega 3, care îţi menţin scalpul sănătos.

Ardeiul gras
Ardeiul gras are de aproape zece ori mai multă vitamica C decât portocalele (341 milligrame comparativ cu 63), conform eva.ro.Iar vitamina C, care este un antioxidant, este extrem de importantă pentru părul tău pentru că îi oferă rezistenţă fibrei capilare, dar şi foliculului de păr, prevenind ruperea şi căderea.

Stridiile
Deficienţa de zinc poate fi responsabilă pentru căderea părului şi apariţia problemelor la nivelul scalpului. Iar stridiile sunt foarte bogate în zinc, ajutând la prevenirea unor astfel de probleme.

Ouăle
Ouăle conţin atât acizi graşi omega 3 cât şi biotină, o substanţă inclusă adesea în suplimentele şi medicamentele pentru creşterea părului. Gălbenuşul este cel care îţi oferă aceste beneficii, dar este foarte important să nu exagerezi cu consumul de ouă, care poate determina creşterea nivelului de colesterol din sânge. Trei ouă pe săptămână sunt suficiente.

Seminţele de floarea soarelui
Conţinutul ridicat de vitamina E transformă seminţele de floarea soarelui într-un aliat important pentru creşterea părului. Stimulează circulaţia sanguină la nivelul scalpului, ceea ce determină o creştere accelerată a părului. Consumă seminţele crude şi nesărate, pentru a beneficia de toţi nutrineţii pe care îi conţin.