Continuă să faci cel puţin 30 de minute de mişcare pe zi. Sănătatea şi silueta vor avea de câştigat. Următoarele exerciţii au ca scop tonifierea corpului.

Lucrând conştiincios, vei putea ,,rezolva” micile imperfecţiuni. Rezultatele se vor vedea mai curând dacă urmezi o dietă bogată în proteine şi stai departe de zahăr şi produse cu grăsimi.

Antrenament pentru coapse

Sprijină-te pe un genunchi şi pe o palmă, cu celălalt picior întins în lateral, la nivelul şoldului. Trage genunchiul la piept, menţine-l aşa câteva secunde, după care îl întinzi din nou. Trebuie să faci 3 serii a 20 de repetări.

Antrenament pentru abdomen

Întinde-te pe spate, cu mâinile sub bazin. Ridică uşor picioarele flexându-le către piept, după care le întinzi fără să atingi podeaua, cu picioarele apropiate. Atunci când sunt întinse, picioarele nu se lasă prea jos pentru a nu leza coloana vertebrală, respectiv zona lombară. Repetă exerciţiul în 3 serii a câte 20 de repetări. 

Antrenament pentru braţe

Stai în picioare (sau pe scaun) şi ţine mâinile întinse pe lângă corp. În fiecare mână ţine câte o ganteră de 2-3 kg, ridică braţele în lateral până când sunt în paralele cu solul, după care le cobori în poziţia iniţială. Pentru a realiza exerciţiul bine trebuie să ai tot timpul coatele deasupra încheieturilor. Cu ajutorul acestui exerciţiu îţi poţi tonifia zona umerilor. Execută 3 serii a câte 20 de repetări.    

@unsplash