Există câteva reguli simple pe care trebuie să le aplici dacă îţi doreşţi să ai un abdomen plat. Iată despre ce este vorba.

1. Fă exerciţii de respiraţie de tip vacuum. Stai în picioare şi inhalează cât aer poţi. Apoi expiră şi suge-ţi burta. Fă trei seturi a câte 60 de secunde.

2. Mănâncă mai multe proteine – Un nivel ridicat de zahăr în sânge creşte nivelul de insulină, ceea ce face că grăsimea să se acumuleze în jurul taliei. Alege surse vegetale de proteine, precum quinoa, nuci şi seminţe.

3. Dormi bine – Opt ore de somn pe noapte ţin grăsimea la distanţă.

4. Fă exerciţii de rezistenţă – În acest fel, îţi menţii oasele puternice şi previi deterioarea muşchilor.

5. Destreseaza-te – Atunci când eşţi stresată, corpul tău eliberează adrenalină şi cortizol, hormoni care îţi fac corpul să elibereze glucoză în sânge. Corpul o transformă în grăsime.

6. Mănâncă aşa cum trebuie – Stai la masă şi oferă-ţi 20 de minute în care să consumi. Nu mânca cina în faţă televizorului sau sandvişul în faţa calculatorului. Mestecă fiecare gură de 20-30 de ori.

7. Ieşi la plimbare – O plimbare simplă de cinci minute după masă ajută digestia şi te scapă de balonare.