Dieta fără carbohidraţi te ajută să scapi rapid de surplusul de kilograme şi îţi permite, în acelaşi timp, să ai un meniu variat, excluzând varianta înfometării atunci când ţi-ai propus să slăbeşti.

Dieta fără carbohidraţi. Alimente permise

Dacă vrei să ţii dieta fără carbohidraţi, poţi include în meniu carnea de vită şi cât mai multe legume, în toate culorile. Este recomandat să mănânci zilnic acelaşi meniu la micul dejun şi la prânz.

Printre alimentele permise se numără proteinele (ouăle, pieptul de pui, carnea de vită, peştele), legumele (broccoliul, conopida, mazărea, spanacul, varza murată, roşiile) şi leguminoasele (fasolea, lintea şi soia).

Dieta fără carbohidraţi. Ce nu ai voie să consumi

Pe durata dietei fără carbohidraţi nu ai voie să consumi deloc produse de patiserie, paste făinoase, alimente care conţin zahăr, brânză, orez, fructe, gemuri, cereale, grăsimi hidrogenate, uleiuri vegetale, chipsuri, alimente procesate sau semipreparate, sosuri din comerţ, cartofi, porumb, mazăre, murături şi băuturi acidulate.

Alege o zi în care poţi trişa

Stabileşte o zi de trişat, în care ai voie să mănânci ce îţi doreşti, însă în cantităţi mici, deoarece excesele nu sunt indicate. De asemenea, dacă au un conţinut caloric ridicat, este recomandat să le consumi în prima parte a zilei, iar seara să consumi alimente cât mai uşoare.

Dieta fără carbohidraţi. Ai grijă să ai la îndemână gustări sănătoase

Dacă vrei să nu îţi strici dieta, dar eşti mereu pe fugă şi nu ai mult timp la dispoziţie, optează pentru variante de gustări sănătoase precum ouăle fierte, salata cu ton, sucurile de legume şi seminţe de cânepă sau salata cu boabe de fasole.