Dacă ai un program încărcat şi ai nevoie de energie pe tot parcursul zilei, un program alimentar bine ales te va ajuta să eviţi momentele în care te poţi simţi fără vlagă.

Banana, sursă bună de carbohidraţi

Potrivit nutriţioniştilor şi antrenorilor de fitness, bananele te ajută să faci faţă unui program de viaţa activ sau chiar unui antrenament intens.

Acestea sunt o sursă bună de carbohidraţi, potasiu şi vitamina B, oferind organismului energia de care are nevoie.

Peştele gras combate oboseala

Peştele gras precum somonul sau tonul reprezintă o sursă bună de proteine, acizi graşi şi vitamina B, de aceea este recomandat să îl incluzi în dieta ta.

Dacă îl vei consuma zilnic, îi vei asigura organismului cantitatea necesară de Omega-3 şi de vitamine – B3, B4, B12, recomandate pentru creşterea nivelului de energie.

Orezul brun, sursă de energie

Orezul brun este mai puţin procesat spre deosebire de cel alb, fiind mai bogat din punct de vedere nutritiv.

Datorită conţinutului de fibre, orezul brun are un indice glicemic scăzut, contribuind la reglarea nivelului de zahăr din sânge şi la menţinerea nivelului energetic pe întreg parcursul zilei.

Ouăle cresc rezistenţa le efort

Pe lângă senzaţia de saţietate, ouăle sunt recomandate şi pentru a-ţi asigura necesarul de energie.

Bogate în proteine, ajută la creşterea rezistenţei la efort, mai ales în perioadele solicitante.