Ai tot ţinut diverse regimuri de slăbire şi nu eşti prea mulţumit de rezultate? Ai dat jos doar câteva kilograme şi ar trebui să mai topeşti de 2-3 ori mai multe ca să ajungi la greutatea dorită? Încearcă dieta cu supe şi ciorbe!

Asta e o veste nemaipomenită. Nu-i aşa? Citeşte mai departe articolul şi află care sunt paşii acestei cure de slăbire.

Reguli generale

Această dietă are la bază supele şi ciorbele. Însă, mare atenţie! Acestea trebuie preparate fără prăjeli. Apoi, un alt pas esenţial al dietei este să bei un litru de apă de zi. Minimum. Nu în ultimul rând, să-ţi începi ziua cu un pahar cu apă călduţă amestecată cu zeama de la o lămâie. Dacă vrei să ai şi un corp bine tonifiat, nu-i de ajuns să urmezi acest regim. Trebuie să faci şi 10 minute de sport, zilnic. Dar 10 minute la intensitate maximă.

Dieta poate fi ţinută maximum o lună şi jumătate. Iată cum arată meniul unei săptămâni (pentru celelalte poţi schimba zilele acestei prime săptămâni, ca să nu se obişnuiască organismul şi să scapi mai greu de kilogramele în plus):

LUNI

Mic dejun: un iaurt cu trei linguri de ovăz şi o porţie mare de zeamă de varză.

Gustare: două prune şi un pahar de supă de varză.

Prânz: o bucată de friptură de pui şi 100 de grame de spanac şi o porţie de zeamă de varză.

Gustare: o felie de pepene roşu şi un pahar de supă de varză.

Cina: o salată de roşii, brânză şi castraveţi şi o porţie de varză.

MARŢI

Mic dejun: un ou fiert şi un bol de supă de legume.

Gustare: o pară şi un pahar de supă de legume.

Prânz: o bucată de peşte fiert şi o porţie de supă de legume.

Gustare: un măr şi un pahar de supă de legume.

Cina: o porţie de supă de legume.

MIERCURI

Mic dejun: un pahar cu lapte, o felie de pâine prăjită şi o omletă dintr-un ou.

Gustare: o felie de pepene roşu.

Prânz: 50 de grame de orez fiert, simplu şi o porţie de ciorbă de văcuţă.

Gustare: un grapefruit.

Cina: o porţie de ciorbă de văcuţă.

JOI

Mic dejun: o roşie, un castravete, o felie de brânză şi un bol de supă de salată verde de post.

Gustare: 100 de grame de strugure şi un pahar cu supă de salată verde de post.

Prânz: un ciocănel de pui şi o porţie mare de supă de salată verde de post.

Gustare: un iaurt şi un pahar cu supă de salată verde de post.

Cina: o bucată de peşte la grătar şi o salată verde de post.

VINERI

Mic dejun: o felie de şuncă, un ardei roşu gras, un iaurt şi un bol cu supă cremă de roşii.

Gustare: o prună şi un pahar cu supă cremă de roşii.

Prânz: un cârnat şi 50 de grame de orez fiert. O porţie de supă cremă de roşii.

Gustare: o felie de pepene roşu.

Cina: o salată de legume cu pui şi o porţie de supă cremă de roşii.

SÂMBĂTĂ

Mic dejun: o felie de pâine prăjită şi un ou fiert.

Gustare: două prune şi o nucă.

Prânz: mămăligă cu iaurt iaurt şi o porţie de ciorbă de cartofi.

Gustare: un măr

Cina: o porţie de ciorbă de cartofi.

DUMINICĂ

Mic dejun: un iaurt cu câteva linguri de ovăz.

Gustare: o felie de pepene roşu.

Prânz: o porţie de supă cremă de linte.

Gustare: o felie de pepene roşu.

Cina: o salată de roşii, castraveţi, măsline şi puţină brânză.

Succes!