Ne mai despart doar câteva zile de minunata toamnă. Te gândeşti cu tristeţe la kilogramele în plus pe care le-ai acumulat şi de care nu ai reuşit să scapi peste vară? Poţi ţine o dietă care să te ajute să scapi de kilogramele nedorite chiar şi toamna.

Probabil ştii şi tu că se spune că dacă nu ai reuşit să slăbeşti în sezonul calde nu ai şanse de reuşită mari în cel rece. Şi asta pentru că, toamna şi iarna alimentaţia este mult mai bogată în calorii decât primăvara şi vara. Însă, am o veste bună. Cu această dietă poţi să scapi de kilogramele nedorite chiar şi toamna. Trebuie doar să-ţi doreşti să schimbi ceva în stilul tău de viaţă. Iată ce trebuie să mănânci ca să scapi de colăceii de pe abdomen!

Micul-dejun, cea mai importantă masă a zilei şi în dieta de toamnă

Dimineaţa: mănâncă un iaurt cu câteva linguri de ovăz sau o felie de pâine prăjită cu o roşie şi o felie de brânză ori un ou fiert şi bea un pahar de lapte de 200 de ml. Obligatoriu: consumă un pahar mare de apă cu lămâie.

Gustarea, nu trebuie sărită

La prima gustare a zilei, specialiştii îţi recomandă să mănânci un măr, o pară sau jumătate de gutuie.

Murături şi friptură la prânz

La prânz: optează pentru o friptură la grătar sau la cuptor de pui, curcan sau vită ori o bucată de peşte făcută fiartă sau preparată la aburi. Ai voie să mănânci şi murături: castraveţi, gogonele, gogoşari, morcovi, varză roşie sau orice altceva îţi face cu ochiul. O porţie de 150 – 200 de grame.

Alune sau nuci la gustare

La cea de-a doua gustare a zilei, mănâncă 10 alune de pădure neprăjite sau 3-4 nuci şi o mână de prune.

Opţiuni pentru masa de seară

La cină: alege o supă, de preferat cea de varză care este recunoscută pentru faptul că te ajută să topeşti kilogramele.De asemenea, poţi mânca supă de legume ori supă cremă de roşii. Alături de porţia de supă, pune o salată de legume de 150 de grame.

Nu uita de mişcare!

Mişcarea este şi mai importantă în această perioadă. Trebuie neapărat să alergi de două ori pe săptămână (în faţa blocului sau în parc) şi să faci sesiuni scurte de abdomene, genoflexiuni, bicicleta de încă două ori pe săptămână.

Apa, secretul oricărei diete

Nici hidratarea nu trebuie neglijată, chiar dacă afară nu mai sunt temperaturi ridicate. Obligatoriu: 2 litri de lichide pe zi, din care unul să fie apă.