Postul este fără îndoaială una dintre cele mai bune modalităţi de a ajuta organismul să se regenereze. Însă imediat după post este indicat să apelezi la cura cu seminţe de in şi iaurt.

Dacă ar fi să luam definiţia cuvântului detoxifiere am ajunge la ideea că reprezintă modalitatea prin care ajutăm organismul să se curăţe.

Având un stil alimentar sănătos poţi să ţii la distanţă foarte multe probleme legate atât de sănătatea fizică cât şi cea psihică. Motiv pentru care se recomandă evitarea pe cât posbil a prăjelilor, a viciilor precum alcoolul sau a consumului exagerat de dulce.

După perioada postului cel mai mare pericol vine din partea bucatelor tradiţionale şi a excesului alimentar, astfel că o cura de detoxifiere cu chefir şi seminţe de in măcinate te ajută să scapi de surplusul de apă, conţinut intestinal, grăsime.

Din păcate, toxinele ce se depozitează înstomac pot contamina sângele şi pot provoca daune ireparabile corpului.

Află tot ce trebuie să ştii despre intoleranţa la gluten AICI

Învaţă să îţi asculţi corpul


Atunci când ceva nu funcţionează corespunzător, organismul îţi transmite semnale de care ar fi bine să ţii cont. În special când sunt afectate intestinele te poti confrunta cu crampe abdominale, sau cu scăderea bruscă în greutate.

Nici afecţiunile la nivelul rinichilor sau al ficatului nu sunt de neglijat. Una dintre cele mai des întâlnite afecţiuni este constipaţia şi problemele la nivelul pielii.

Prin intermediul clismei este bine de precizat faptul că nu vei reuşi să cureţi decât o parte a colonului, având şi ca efect advers afectarea microflorei intestinale. Deci încă un motiv în plus să ai grijă de alimentaţia ta în fiecare zi, să faci mişcare şi să te odihneşti corespunzător.

Seminţele de in, secretul sănătăţii tale


Cel mai bun mod de a-ţi curăţa colonul este să te preocupi atent de alimentaţia ta. Cea mai bună soluţie este să cosumi iaurt de tipul chefir şi seminţe de in măcinate pentru a putea fi digerate de către organism şi seminţe de chia.


În felul acesta îţi vei curăţa colonul şi intestinele de mucus, depozite fecale sau paraziţi, protejând totodată şi flora intestinală. Pentru asta nu ai nevoie decât 2 linguri de făină de seminţe de in pe care să le consumi zilnic timp de 3 săptămâni.

Seminţele de in măcinate şi transformate în făină pot absorbi şi elimina mult mai uşor toxinele din organism, contribuie şi la menţinerea colesterolului sub control cât şi la reglarea nivelului de lipide din organism.

Începe în prima săptămâna şi consumă zilnic câte o lingură de făină de seminţe de in cu chia şi 150 gr de kefir la micul dejun, ca mai apoi în a doua săptămână să măreşti cantitatea de făină de in la două linguri şi ulterior în a treia săptămână la 3 linguri.