Păstrează inima sănătoasă. Tonul e o sursă excelentă de acizi graşi şi omega 3, care subţiază sângele.

Totodată, este bogat în vitaminele B12 şi B6, care menţin nivelul scăzut al unei molecule periculoase, care afectează pereţii vaselor de sânge. Vitaminele din salata verde dau energie întregului organism.

Salată verde, legume şi peşte. Ce poate fi mai sănătos decât o salată de ton? Bogată în proteine şi vitamine, aceasta este gustarea ideală pentru o zi călduroasă. Specialiştii o recomandă de două- trei ori pe săptămână.

Te fereşte de diabet. Peştele este un aliment ideal pentru persoanele cu arteroscleroză sau diabet. Studiile arată că oamenii care mănâncă peşte în mod regulat, mai ales în combinaţie cu salată şi legume, au un risc mai scăzut de a face diabet, decât cei care nu consumă carne albă.

Scade colesterolul. În ton se găseşte vitamina B, care e folosită pentru a scădea nivelul crescut al colesterolului rău.

Reduce artrita. Seleniul, vitamina D şi acizii graşi omega-3, găsite în peşte, au calităţi antiinflamatorii şi reduc artritele reumatice şi osteoartrita.

Peştele hrăneşte creierul. Studiile recente întăresc convingerea că peştele “ne face mai destepţi”. Aportul de peşte poate creşte performanţele cognitive.Totodată, este bogat în vitaminele B12 şi B6, care menţin nivelul scăzut al unei molecule periculoase, care afectează pereţii vaselor de sânge. Vitaminele din salata verde dau energie întregului organism.