În România, un copil din doi are probleme cu greutatea corporală. În trei din patru boli, obezitatea a devenit un factor de risc. Sunt statistici alarmante care ar trebui să ne pună pe gânduri. Dacă şi micuţul tău are câteva kilograme în plus ar trebui să faci ceva. Iată câteva reguli de slăbit pentru copii de 10 – 15 ani:

Dacă vrei ca micuţul tău să fie sănătos, trebuie să schimbi ceva!

Reguli de slăbit pentru copii de 10 -15 ani: elimină din alimentaţia lor zahărul, făina, margarina şi uleiul rafinat

În primul rând, una dintre esenţialele reguli de slăbit pentru copii 10 – 15 ani este cea care spune că micuţul nu ar trebui să mai consume alimente care conţin zahăr, făină, margarină şi ulei rafinat. Este esenţial ca această regulă să fie respectată! De asemenea, trebuie eliminate din alimentaţia micuţului şi produsele care conţin E-uri.

Să consume fructe, legume, ouă şi peşte! Reguli de slăbit pentru copii de 10 -15 ani

O altă regulă de slăbit pentru copii 10 – 15 ani ne indică cam ce ar trebui să conţină alimentaţia puştiului tău. Iată ce ar trebui să mănânce cel mic: fructe, legume zarzavaturi, lactate (iaurt, chefir, sana, lapte bătut, brânză de vaci), ouă (3 pe săptămână), ciuperci, miere, peşte (2-3 mese pe săptămână), carne (1-2 mese pe săptămână).

Redui cu 25-50% raţia alimentară faţă de obiceiul copilului de până acum, una dintre regulile de slăbit pentru copii de 10-15 ani

Cantitatea porţiilor se calculează în funcţie de obiceiurile alimentare din trecut ale copilului: pentru a pune organismul în dificultatea şi pentru a-l determina să consume din rezervele proprii, trebuie să îi reduci cu 25-50% raţia alimentară faţă de obiceiul de până acum. Pe de altă parte, legumele, carnea şi peştele se prepară la cuptor, aburi sau fierbere. Celelalte alimente se consumă crude.

Mişcare, mişcare, mişcare, printre cele mai importantereguli de slăbit pentru copii de 10 -15 ani

Degeaba are o alimentaţie sănătoasă puştiul tău, dacă are o viaţă sedentară. Nimeni nu spune să nu-l laşi deloc la tabletă sau la calculator, dar asigură-te că micuţul petrece timp şi în aer liber: că se plimbă cu rolele, cu bicicleta ori că se joacă volet sau fotbal. Orice tip de mişcare îi va face bine!