Cu ajutorul bananelor verzi vei slăbi mai uşor indiferent că alegi să le mănânci doar la micul dejun sau ca aliment unic, pe parcursul a 3 zile.

Pentru a te bucura de efectele dietei, este necesar să mănânci 2 banane verzi pe stomacul gol, în fiecare dimineaţă. Este foarte important ca atâta timp cât vrei să ţii acestă dietă să nu mai consumi niciun alt fruct, să bei suficientă apă, iar între mese să te abţii de la gustări nesănătoase.

O altă variantă a dietei presupune ca înainte de fiecare masă să iei 1-2 banane verzi.

Mestecă bine şi pe îndelete

Atât la prânz, cât şi la cină poţi să mânănci orice alt aliment, însă nu mai târziu de ora 7 seara şi încearcă pe cât posibil să reduci porţiile la jumătate, să eviţi prăjelile, alcoolul şi mâncărurile nesănătoase. Poţi să alegi salatele, mai ales că acum găseşti pe piaţă absolut tot ce ai nevoie pentru a face o salată consistentă, sănătoasă şi saţioasă.

Nu te mai gândi la desert decât în cazul în care eşti mulţumit de numărul kilogramelor pe care le ai. Deci, mai puţin dulce, mai multă sănătate şi un corp mult mai suplu.

Cel mai bine păzit secret al dietelor este timpul alocat mesei. Cu cât vei mastica mai mult alimentele pe care alegi să le consumi cu atât ami multe calorii vei consuma. De ce? Pentru că în felul acesta stomacul va munci mai puţin şi organele tale se vor odihni mai mult. Aspect pe care îl vei observa şi prin prisma faptului că nu te vei mai simţi atât de obosit a doua zi.

Un aliment bogat în fibre care te va ajuta să simţi senzaţia de saţietate destul de repede astfel încât nu mai faci excese alimentare.

Mergi pe un singur fel de mâncare consumat la masă, în felul aceste îţi vei ajuta mai mult şi mai bine stomacul în procesul de digestie. La fel ca în prima variantă a cestei diete, este important să nu consumi nimic între mese şi să iei ultima masă cu cel puţin 4 ore înainte de a merge la culcare. Nu uita nici de hidratarea zilnică!

Citeşte şi: Cum alegi cele mai sănătoase banane

O altă variantă a regimului de slăbit japonez

Cunoscută şi sub denumirea de dietă japoneză, principiul ei de bază pare a fi acela prin care tu să nu te abţii de la nici o plăcere culinară, atât timp cât aceste plăceri nu reprezintă mâncare de tip fast food sau prăjeli.

În fiecare dimineaţa, bea un pahar mare de apă călduţă, apoi consumă 1-2 banane. Într-o săptămână vei observa cum cel puţin 4 kilograme se vor topi fără a simţi senzaţia de foame. Nu îţi suprasolicita stomacul! Acesta este cel mai mare pericol pentru sănătatea ta.

O alternativă este să mănânci numai banane verzi timp de 3 zile. Aşa vei scăpa de 3 kilograme rapid şi uşor, însă trebuie să ai mare grijă la alimentaţia ulterioară acestor zile.

Cel mai bine ar fi să reintroduci apoi uşor celelalte alimente în alimentaţie, să nu forţezi organismul. Apa este vitală mai ales în această variantă. Ajută la hidratarea corespunzătoare a organismului, favorizează pierderea surplusului de kilograme şi compensează în acelaşi timp lipsa de apă datorată consumului mic de alimente consumate.