Atât zahărul cât şi glutenul ar trebui excluse din alimentaţia ta din cauza riscurilor pe care le au asupra sănătăţii. Dacă ai intoleranţă la gluten, te lupţi cu kilogramele în plus, ai predispoziţie la diabet sau doar vrei să ai un stil de viaţă sănătos, pasca fără aluat, fără zahăr şi grăsimi este o alegere potrivită.

Îţi prezentăm o nouă modalitate de a pregăti celebra pască într-un mod sănătos, dietetic şi gustos.

Citeşte şi: Cele mai sănătoase tipuri de brânză

Iată ce ai nevoie:

(pentru o tavă cu diametrul de 20 de centimetri)

- 600 grame brânză de vaci dulce

- 4 ouă
- 5 linguri miere
- 1 linguriţă scorţişoară
- coaja rasă de la o lămâie
- coaja rasă de la o portocală
- 1 vârf de cuţit sare
- 40 g stafide înmuiate în prealabil în puţin lapte cu esenţă de rom

- hârtie de copt

Modalitate de preparare

Încălzeşte cuptorul la 180 de grade Celsius.

Amestecă bine brânza cu mierea, adăugă ouăle bătute în prealabil, coaja de lămâie şi de portocală, stafidele şi scorţişoara. Foloseşte o lingură de lemn pentru a le amesteca până când capătă un aspect omogen. Pune în tavă hârtia de copt după care poţi să torni amestecul de brânză.

Las-o la cuptor cel puţin 35 de minute până când vezi că a început să capete o crustă aurie.

Află care este dieta care te scapă de celulită AICI

Ponturi

Înainte să prepari crema de brânză, ai grijă ca brânza să fie bine scursă pentru ca zeama să nu influenţeze consistenţa produsului la final.

În loc de zahărul pudră de la final poţi să apelezi la nuca de cocos sau să stropeşti cu puţină miere.

După ce a căpătat crusta aurie nu o scoate imediat din cuptor deoarece riscă să se lase. E bine să o mai păstrezi în cuptorul cald încă până când se răceşte în mod natural.

Sursă foto: 123rf.com