Simţi nevoia să petrece ore întregi la sala de sport, să schimbi dramatic dieta sau să găseşti o cale să evadezi din zona de confort pentru a culege orice strop de sănătate? Gândeşte-te din nou! Experţii noştri îţi propun mici schimbări care îţi pot aduce recompense semnificative de sănătate în viaţa ta.

Foloseşte aţa dentară mai des

Utilizarea aţei dentare este una dintre cele mai simple şi mai rapide moduri de a elimina bacteriile din organism. Ele sunt o prezenţă constantă în gură şi există zone în care periajul nu poate ajunge. Mai ales că placa dentară acumulează tot mai multe bacterii care ajung să mănânce din os, specialiştii stomatologi recomandă folosirea frecventă a aţei dentare. Cu ajutorul ei se reduce numărul bacteriilor orale, care ajungă să pătrundă în fluxul sanguin şi să favorizeze apariţia diabetului şi a hipertensiunii arterială.

Mănâncă la fiecare 2- 3 ore

Crezi că slăbeşti sau te menţii mai uşor dacă faci greva foamei la locul de muncă? Ei bine, nu! Vei reuşi, mai degrabă, să-ţi dai metabolismul peste cap.

Mănâncă atunci când îţi este foame. Acest lucru înseamnă de multe ori trei mese şi cel puţin două gustări pe zi. Vei reuşi să te menţii şi vei fi mulţumit pentru că astfel eviţi gustările de la ore târzii. Acesta este unul dintre cele mai bune principii pe care le poţi urma atunci când vrei să reducei numărul kilogramelor şi să construieşti masă musculară.

Cafea la domiciliu

Chiar dacă o excursie la cafeanea reprezintă un ritual pentru tine, nu uita că ai putea economisi bani şi ai putea scăpa de sute de calorii dacă îţi prepari cafeaua acasă. Astfel, reuşeşti să eviţi ispitele nesănătoase din magazine, precum gogoşile.

Purtaţi un pedometru

Cel mai eficient instrument de fitness cunoscut este pedometrul. În acest fel, devenim conştienţi de cât de mult ne deplasăm, iar motivaţia tot creşte.

Şi nu este doar pentru tine, ci pentru întreaga familie. Astfel, mişcarea devine o provocare pentru toţi membrii. De asemenea, poate fi distractiv să urmăreşti modul în care eşti activ sau inactiv în fiecare zi.

Pentru început, două mii de paşi sunt echivalentul unei mile. Ia un pedometru şi încearcă zilnic să creşti numărul paşilor.


Te-ar putea interesa şi:

Alimentaţia echilibrată, mai eficientă decât regimurile frustrante

Infecţiile dentare ne pun sănătatea în pericol