Pentru sporirea efectelor exerciţiilor fizice, specialiştii ne atrag atenţia că ceea ce consumăm înainte şi după antrenament are un impact ridicat asupra procesului de ardere a grăsimilor.

Aşadar, după fiecare program de exerciţii fizice este recomandat să se consume alimente bogate în proteine deoarece aceşti nutrienţi produc aminoacizii care au rolul de a reface ţesuturile musculare afectate în timpul antrenamentului.

De asemenea, proteinele cresc absorbţia apei din intestine şi îmbunătăţesc hidratarea muşchilor, motiv pentru care nu trebuie să lipsească de la masa de după antrenament.

Şi carbohidraţii sunt importanţi pentru organism, întrucât ajută la producerea de glicogen care stimulează muşchii să producă energie. La fel de importante sunt şi fibrele şi calciul, aşadar nu uita să le incluzi în dieta ta.

Concret, iată ce alimente ne recomandă specialiştii să consumăm după efectuarea exerciţiilor fizice!

- Fasole verde, deoarece conţin din plin proteine, fibre şi aminoacizi;

-Ouă fierte şi tari, întrucât sunt cea mai bună sursă de proteine de calitate, necesare după un antrenament solicitant;

- Fructe uscate şi nuci, pentru că sunt bogate în proteine şi grăsimi sănătoase;

- Prăjituri de orez, deoarece au puţine calorii, oferă rapid senzaţia de saţietate şi asigură organismului necesarul zilnic de carbohidraţi;

- Iaurt şi fructe, pentru că iaurtul este bogat în calciu şi proteine, iar fructele conţin numeroase vitamine şi minerale care fortifică organismul.