Anul acesta, brandul german Doppelherz împlineşte 100 de ani! Un secol de existenţă, 100 de ani investiţi în calitate şi inovaţie în sănătate. Grija pentru menţinerea sănătăţii a fost şi este motivaţia constantă a brandului Doppelherz!

Doppelherz se bucură de o tradiţie îndelungată în Germania. În cei 100 de ani ai acestei mărci de prestigiu au fost dezvoltate extrem de multe produse, în fabricarea lor scopul final fiind oferirea unui stări de bine pentru cei ce aleg Doppelherz. În ultimele decenii, gama de produse a fost îmbogăţită permanent cu noi produse, iar Doppelherz a crescut şi s-a poziţionat ca un brand ce sprijină sănătatea unei întregi familii.  
 
În prezent, consumatori din peste 60 de ţări din întreaga lume se pot baza pe produsele de înaltă calitate de la Doppelherz. Din 2005, brandul este prezent şi pe piaţa farmaceutică din România. 
 
Doppelherz susţine calitatea 
 
La baza produselor Doppelherz stă o selecţie riguroasă a ingredientelor, fiind aprobate de Medicines Agency of the European Food Safety Authority. Înainte ca produsele Doppelherz să ajungă pe piaţă, acestea trec print-un control înalt de calitate - nimic nu este lăsat la voia întâmplării. Sunt fabricate în mod responsabil şi verificate în condiţii stricte. 
 
Doppelherz – un brand pentru noi toţi 
 
Doppelherz însoţeşte mulţi oameni de-a lungul întregii vieţi. Cu o gamă largă de produse, care contribuie la întărirea sistemului imunitar, susţin metabolismul energetic şi performanţa, activează frumuseţea din interior, menţin ochii sănătoşi sau întăresc sistemul cardiovascular – cei de la Doppelherz promovează o viaţă sănătoasă şi activă la orice vârstă.  
 
De la tablete, capsule, comprimate efervescente şi până la soluţii orale buvabile, plicuri cu granule orosolubile sau picături de ochi – gama Doppelherz conţine produse sub diferite forme de prezentare, pentru ca cei care le aleg să găsească ceea ce li se potriveşte cel mai bine. Majoritatea dintre ele sunt fără lactoză sau gluten. În prezent, în România peste 85 de produse ajung în casa a milioane de români. 
 
 
Scurt istoric 
 
Istoria mărcii Doppelherz datează încă din anul 1921, când primul produs - Doppelherz Tonic -  a fost vândut şi înregistrat ca marcă sub tutela Queisser Pharma Germania. Treptat, popularitatea brandului a crescut de la an la an, logo-ul cu cele două inimi devenind sinonim cu sănătatea şi vitalitatea pentru milioane de oameni. 
 
Devenit rapid un brand de succes în Germania, produsele Doppelherz au început să ajungă şi în ţările din Europa de Est, inclusiv în România. Începutul anului 2000 a fost un an fulminant pentru notorietatea şi expansiunea produselor Doppelherz, încât compania nu mai era asimilată doar cu tonicul. Din acel moment, s-au pus pe piaţă produse ce conţin vitamine, minerale, oligoelemente, sau acizi graşi Omega-3 care în scurt timp au ajuns preferatele clienţilor. 
 
În 2005, primele 4 produse Doppelherz şi-au făcut apariţia pe rafturile din România alături de gama completă de produse Protefix. De atunci şi până în prezent li s-au alăturat numumărate produse, printre care şi Kollagen 11.000 PLUS sau Kollagen Beauty, care au devenit rapid unele dintre cele mai populare din gamă.  
 
Produsele Doppelherz ocupă de ani de zile primele locuri în vânzările de suplimente alimentare în categoriile de produse pe baza de Omega-3, vitamine şi minerale pentru articulaţii, memorie, sistemele muscular şi nervos. Cu ocazia aniversării a 100 de ani, brandul german Doppelherz a pregătit pachete promo aniversare la cele mai bine vândute produse de-a lungul timpului, ce vor fi disponibile în farmaciile din întreaga ţară începând cu luna mai!