Cantesti mai mult cu cateva kilograme si nu stii cum sa scapi rapid de surplus? Dieta cu hrisca te va ajuta sa reduci greutatea cu pana la 12 kilograme, dar nu este recomanda pe termen lung.

Dieta cu hrisca este un regim alimentar strict, cu reguli de urmat fara abateri, insa cu riscuri pentru sanatate, daca nu te opresti dupa 2 saptamani. Te prevenim ca este greu de tinut, pentru ca vreme de cateva saptamani o sa mananci hrisca fiarta. Vestea buna este ca aceasta are rolul de a-ti reduce pofta de mancare.

Nu stii cum sa gatesti hrisca? Este foarte simplu. Umple 1 cana cu hrisca, pune apa fierbinte peste ea si las-o pe noapte. O poti manca in combinatie cu iaurt si afine. Nu e bine sa tii des aceasta cura, deoarece e saraca in elemente nutritive si destabilizeaza organismul.

Dieta cu hrisca are si efect detoxifiant

Cura aceasta de slabire este din ce in ce mai populara. Tot mai multe persoane au urmat dieta cu hrisca si au declarat ca, intr-adevar, te ajuta sa slabesti si are efect detoxifiant. La majoritatea, s-a constatat o pierdere intre 7 si 12 kilograne, in numai 2 saptamani. Ca sa o tii, ai nevoie de hrisca, fructe, chefir, iaurturi cu putine calorii si suplimente cu multivitamine.

Regulile pe care trebuie sa le respecti

In fiecare zi, mananca terci din hrisca si bea iaurt cu un continut mic de grasimi, dar nu mai mult de un litru pe zi. Bea apa minerala sau plata, cel putin 2 litri pe zi. Poti consuma ceai si cafea neindulcite, cu o conditie: sa nu depasesti 3 litri de lichide zilnic. Mananca fructe, dar nu mai mult de 2 bucati din fiecare, de exemplu, 2 mere pe zi. Daca ti-e foarte foame inainte de culcare, bea o jumatate de cana cu iaurt. Scoate din meniu bauturile pe baza de alcool. In timpul, dar si dupa dieta, cel putin o luna ia suplimente cu multivitamine.

Cum te mentii dupa dieta cu hrisca

Ca sa iti mentii greutatea ideala, dupa ce ai tinut acest program de slabire, cateva zile nu consuma mai mult de 800-1000 de calorii pe zi. Abia peste 1 saptamana, chiar 2, daca poti, dubleaza numarul de calorii ingerate, dar totusi sa fie in numar mai redus decat cele recomandate.