Sezonul rece vine, de obicei, la pachet cu starea de spirit ptoastă. Deşi uii sunt persoane matinale şi alţii nu, stările de spirit proaste au loc la ore previzibile pentru toţi. Fiecare om are un ceas biologic intern care dictează nivelul de energie.

Manifestările unei dispoziţii proaste variază de la o femeie la alta, dar în general, este reprezentată de manifestări care variază de la tristeşe la mânie.

Dispoziţiile proaste pot avea cauze multiple. Astfel, neluând în seamă oamenii enervanţi, psihologii asociază frecvent sindromul premenstrual cu starea de proastă dispoziţie a femeilor.
Există mai multe moduri de a trece peste emoţiile negative. Poţi citi o carte despre dezvoltare personal, poţi vorbi cu cineva apropiat sau poţi asculta muzică. Uneori acestea nu sunt suficiente.
Află AICI cum scapi de insomnie
Evită subiectele sensibile
Atunci când eşti alături de o persoană care are o dispoziţie proastă, devii pasiv şi trist – aceasta este contagioasă. Într-o căsătorie, acest aspect poate să afecteze viaţa sexual şi poate crea dezacorduri.
Fă o plimbare de 10 minute
Aerut curat te poate ajuta să scapi de stările de tristeţe. Menţine o postură dreaptă, relaxează muşchii şi lasă braţele să se balanseze sincron cu pasul. Plimbările nu doar cresc nivelul de energie, dart e ajută şi la reducerea tensiunii musculare de la nivelul spatelui, umerilor şi gâtului.
Nu sări peste mese
Dietele şi mesele ratate pot afecta starea de dispoziţie. Include Omega-3 în dieta ta. O lingură de ulei de peşte scade cu până la 50% simptomele depresiei precum anxietatea, oboseala şi insomnia.
Ascultă muzică
Muzica îţi poate schimba instant dispoziţia. Alege un ritm alert şi versuri optimiste.

În cazul în care crezi că starea de dispoziţie proastă se datorează sindromului premesnstrual, ia zilnic 25 până la 50 mg de vitamina B.