Pe lângă regulile comune ale pierderii în greutate, sunt unele lucruri de care încerci să te convingi, sau poate nu le-ai luat până acum în considerare.

Vegetarian nu înseamnă slab

Dacă eşti tentată să optezi pentru un stil de viaţă vegetarian, nu o face doar pentru a slăbi. Te vei trezi că vei câştiga în greutate, în loc să piezi. Pentru că va fi mult mai uşor să apelezi la paste, pâine, cartofi şi multe alte alimente care îngraşă şi nici nu sunt mai sănătoase decât carnea sau lactatele. Dacă alegi calea vegană, orientează-te către fructe şi legume proaspete, sau fierte, evită prăjelile sau alimentele procesate.

Mersul pe jos nu este suficient

Sigur că e mult mai indicat să mergi pe jos, în loc să zaci pe canapea, dar dacă mergi pe jos de acasă la birou, nu înseamnă că ţi-ai făcut porţia de sport pe ziua respectivă. Dacă vrei să slăbeşti, trebuie să elimini în jur de 3500 de calorii săptămânal. O plimbare de 30 de minute nu arde mai mult de 122 de calorii, decât dacă e făcută în pas alergător. Caz în care... deja avem o alergare, nu mai e plimbare.

Mâncarea nu e recompensă

Un antrenament intens nu înseamnă că poţi da iama în dulciuri. Ştiu că efortul duce la foame, dar asta nu înseamnă să luăm un prânz mai consistent doar pentru că am făcut sport şi merităm o recompensă. Dacă ai nevoie de motivare, apelează la muzică, o carte bună cu un ceai relaxant, o bluză nouă, ceva care să-ţi distragă atenţia de al mâncare, dar care să-ţi menţină greutatea pe o linie descendentă.

Nu mânca deserul cu lingura!

Untul de arahide, dulceaţa, ciocolata. Desertul pe care ai ales să îl mănânci azi trebuie măsurat în porţii mici şi, mai ales, niciodată nu trebuie să mănănci direct din borcan, pentru că vei fi tentată să mănănci mult mai mult decât aveai de gând iniţial.