Poate obisnuiai sa mananci orice si sa consumi bauturi acidulate sau alcoolice, insa, de cand esti insarcinata, te gandesti mai mult la sanatatea ta si la a fatului. Iata la ce bauturi te poti opri, care sa fie si delicioase, si sanatoase.

Limonada - Greturile de dimineata pot fi alungate cu un pahar de limonada, care, in plus ajuta corpul sa se hidrateze foarte bine. Intr-un pahar, stoarce o lamaie si amesteca zeama cu 2 lingurite de melasa sau zahar brun. Daca iti place menta, zdrobeste cateva frunzulite odata cu zaharul. Cand zaharul s-a dizolvat, completeaza cu apa rece si amesteca bine.

Suc proaspat de fructe - Portocale, capsuni, ananans sau alte fructe care iti plac pot fi materia prima pentru sucurile facute in casa. Atentie! Nu stoarce doar zeama din fructe, pentru ca te vei alege numai cu zaharul din ele. Pune-le in blender, cu putina apa si consuma-le sub forma de smoothie, cu tot cu pulpa, pentru a beneficia si de fibrele din fructe. In plus, vitaminele si mineralele va fac bine atat tie, cat si fatului.

Smoothie-uri de legume - Nu doar fructele sunt potrivite pentru o bautura sanaroasa, ci si legumele. Pune la blender un morcov taiat in cateva bucati, frunze de spanac, o jumatate de legatura de patrunjel, o lingura de seminte de in si un iaurt mic sau, in functie de preferinte, lapte de soia sau de migdale.

Apa cu fructe inghetate - E bine sa consumi 2 litri de apa de-a lungul zilei, dar, daca ti-e greu sa bei apa plata, pune in ea fructe inghetate, care sa ii idea o usoara aroma revigorantă. Capsuni inghetate, mure, bucati dekiwi, piersica sau caisa sunt alegeri potrivite pentru paharul tau cu apa.

Lapte - Un pahar cu lapte e bogat in proteine, vitamina B12 si calciu. Daca nu obisnuiesti sa bei lapte simplu, adauga 1 lingurita de miere. In cazul in care nu bei lapte de vaca, il poti inlocui cu lapte vegetal de migdale, cocos, ovaz sau orez.