Beneficiile migdalelor. Alimentaţia joacă un rol important pentru menţinerea sănătăţii organismului. De aceea, pentru a avea o dietă echilibrată şi pentru a proteja sănătatea inimii, nutriţioniştii recomandă să incluzi migdalele în meniul tău zilnic, graţie proprietăţilor benefice pe care le au.

Beneficiile migdalelor. Cum se mănâncă corect. Hidratează-le înainte de a le consuma

Pentru a te bucura din plin de calităţile nutritive ale migdalelor şi pentru a preveni problemele de digestie, consumă-le în stare crudă, neprăjite. Lasă-le la hidratat într-un bol plin cu apă câteva ore sau peste noapte. Migdalele hidratate se pot păstra la frigider maximum o săptămână, într-un vas închis ermetic.

Protejează sănătatea inimii

Deoarece au un conţinut ridicat de potasiu şi proteine, migdalele te ajută să îţi menţii inima sănătoasă. Deosebit de hrănitoare, bogate în acizi graşi Omega-3 şi Omega-6, calciu, zinc, magneziu şi fibre, migdalele pot fi consumate ca atare, în diverse combinaţii de legume care nu conţin amidon precum broccoliul, salata verde sau spanacul.

Beneficiile migdalelor. Reglează nivelul colesterolului

Bogate în vitamina E, migdalele contribuie la reducerea nivelului colesterolului din sânge şi protejează, totodată, ţesuturile arteriale.

Menţin sănătatea creierului

Migdalele conţin o mulţime de elemente nutritive precum riboflavina şi L-carnitina, cunoscute pentru stimularea activităţii creierului şi pentru îmbunătăţirea memoriei.

Beneficiile migdalelor. Întăresc sistemul osos

Graţie conţinutului ridicat de calciu, migdalele aduc o mulţime de beneficii sistemului osos, ajutând la diminuare riscului apariţiei fracturilor.

Beneficiile migdalelor. Sursă importantă de fier

Potrivit nutriţioniştilor, 10 migdale reprezintă echivalentul unei farfurii de spanac, deoarece conţin o cantitate mare de fier, care contribuie la creşterea numărului de celule roşii din sânge.